det är bättre att älska än att dansa parningsdans med någon man tror sej älska för stunden

ännu en helg är här, tiden springer fram. denna skall tillbringas i ljuva anderstorp med min älskade familj och god lagad mat. eventuellt utgång imorgon, det är mycket roligare att gå ut här nu när man inte kan göra det så ofta. Inte som innan när man hängde i parken varje helg och träffade samma människor lördag efter lördag. Så är det inte längre, på helgerna när man går ut träffar man nytt spännande folk, och nya vänner. Och det är helt enkelt great.

Nu känner man att det är ingen lek att studera, sakerna som ska göras trillar in och man får minsann sätta igång för att få ut betygen i förväg. För det ska jag klara, så jag kan plugga någon härligt spännande kurs.

nu ser jag fram emot den 28:e , stora tentadagen (dock inte för min del vilket är skönt) men härlig utgång på kvällen, Bokat bord på lilla helfvetet där vi är ett stort gäng som ska njuta av varandras sällskap och god mat innan vi går en trappa upp och skakar på rumpan och kör med skönt barhäng resten av kvällen. Förhoppningsbvis gör syster oss sällskap.

Nej nu ska jag passa på att vara social mot min kära lilla broder. Han har kommit på att vi ska baka bullar, så det är väl egentligen bara att hänga på sej ett förkläde och bara så det står härliga till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0