Where is my boy

så är ännu en helg förbi (ja, jag vet att jag endast uppdaterar efter en helg, men det beror bara på lathet och inte på grund av att mitt veckodagliga liv är så djävla trist)

fredagen var det förkrök hos Malin bland en massa härligt folk och efter vin spring och dans ger vi oss ut till Cafét där vi möter upp välkänt folk och en runda på Bond senare är vi på ovanligt tidig förfest, där hände det som vanligt sjuka saker som inte ens ska nämnas. Efterfest på det och sänggång.

Lördagen vaknar jag av att syster anländer något överpepp. En go shoppingrunda senare hamnar vi på Blue Thai , happy Hour. Där möter vi upp nästan hela resten av gänget och en cider senare är det hemgång som gäller, iordningfix och av ren lathet taxi till Malin där vi byter skor och travar iväg till Lilla Helfwetet och käkar  (som dom själva skulle uttryckt det) en helfwetiskt god middag och dricker det nästan godaste vinet jag smakat. Efter mycket skratt,  mat och vin senare beger vi oss en trappa upp och möter upp resten, skönt barhäng med drinkar och snaskiga hemligheter. Därefter hinner vi med en cider på Gastons innan vi hamnar på Bond bland grabbarna som dansar som jag aldrig sett förr och är så skönt igång. Efter ännu mera drinkar och ass-shaking efterfestar vi lite på Heat, sedan är det dax för att lämna stan, pasta med ketchup och wasabi och sängång.

söndagen är seg, möter upp dom bästa på pizza sedan beger vi oss mot anderstorp .
Här ska jag nu spendera hela veckan, det är jobb på kontoret som gäller, plus att jag har en oskön hemtenta att skriva. Och fyra begreppsövningar ej att förglömma. Men jag har ju min mami här, och syster och bror och pappa. och det är skönt. Men en hel vecka blir väldigt intensiv när jag är van vid lugnet i lägenheten. Men jag ska nog minsann njuta av att slippa diska städa och laga mat.

Lördagen blir det hemgång igen, då ska Nadja ha middag och det missar man inte för allt i världen.

Kommentarer
Postat av: pg.

haha, lina lina lina. så pepp har jag aldrig sett vissa av dom innan, du vet kortet? haha, så sjukt kul!

2006-10-31 @ 20:54:08
URL: http://pege.blogg.se
Postat av: johanna

nu svarar jag här på båda inläggen.så, HEJ! jag ska ringa dig snart. är aspeppad på uppmötning i morgon! Jag slutar vid halv tre och sen måste jag bara duscha. Men vi tar det på telefon om några minuter! jag saknar dig så! Haft en intressant jobb-vecka på kontoret?haha. Visste inte att du hade blogg baby! nice. kramar.

2006-11-02 @ 21:38:58
URL: http://jagged.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0