codak moments

Idag tog vi en alldeles för lång sovmorgon egentligen, men efter det var det bara upp och iväåg till skolan för prov i desktop, gick inget vidare som malin nämnde kunde man ju varit mer förberedd. Efter det tog jag och min sambo en lite nspontan shoppingtur, vilket vi inte skulle gjort för jag blev nästan 1000 kronor fattigare på en tröja och ett par skor. men ja, fint var det ju!

Stämnings-sänkaren var ju att stöta på två mycket o-omtyckta personer för tillfället, sur och konstig som jag blev belönade jag och pernilla oss med världens dyraste fika som tröst. Dte var skönt i solen med en islatte bättre vore det om fåglarna inte varit så intensiva och hundarna inte andats så högt. Efter hemfärd blev det mat handling på maxi, det är alltid lika trevligt saknade dock den peppade tanten i kassan.

En tacopaj och ett stort lass disk mindre sitter jag här, mätt och belåten och ser fram emot kommande events i helgen.  

,Det ska bli skönt att komma bort från halmstad igen, slippa träffa människorna jag tycks springa på varje dag nuförtiden, men det är ju min vanliga tur som vi kommit på. Jag har väl förhoppningsvis tur i spel istället. För så mycket otur i båda är väl ändå omänskligt att ha? Eller malin, pernilla? Av egna erfarenheter i Halmstad borde vi tre nog tipsa, spela poker och liknande varje dag och vid detta laget vara milijonärer.
Om man väl träffar någon trevlig och mycket stilig man så kommer han helst från ett helt annat land, och ska åka inom ett par månader.

Tack

Kommentarer
Postat av: ia

känner igen det där.. shoppade idag även fast jag inte borde med tanke på ekonomin ;P

2007-04-24 @ 22:35:32
URL: http://tantaloona.blogg.se
Postat av: malin

Appropå de du avslutar med tycks jag ta åt mig av?!

2007-04-24 @ 22:45:45
URL: http://malliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0