"dom kanske bara heter likadant"

Senaste nytt från mitt härliga grannområde Andersberg, polisen hittade tydligen en bomb där igår, sprängdegen var tydligen lika stor som en falukorvsring. I tidningen klassades den som " allmän ödeläggning" , mycket härligt.

Föreläsning drog igång dagen, efter en mycket seg förmiddag lyckades Klara få liv i mig med en stor dos kaffe. Tentan tillbaka och nu känns det okey ändå. Klart jag fixar det här. Sedan gick jag hem och diskade. fy sjutton det var på tiden. haha. Seminarie imorgon , och den förberedde vi ikväll hos Louise & Kim, fick väldigt mycket gjort. Nej klart vi inte fick, vi hade ju en hel massa annat att diskutera. Men trevligt har vi ju, och man är alltid glad när man går därifrån.

Nu är det snart jul ju, släkterna samlas och det kan ju aldrig gå fel, pappas släkt är stor stökig och med många barn, och mammas är också stor stökig, men fast mer vuxna. Julafton brukar vara väldigt händelserik.

Juldagen blir det utgång, i småländska skogarna. Det är alltid skoj, men annorlunda mot utgångarna här, men vem känner inte för lite variation ibland?

Nyår är inte helt planerad ännu, jag vet vart den komemr firas och att den kommer firas. Men sedan är det oklart. Det löser sig alltid.

Jag är mycket nervös och har en stor klump i magen, men det löser sig förhoppningsvis och det är säkert bara jag som överdriver. Annars vet jag inte vad jag tar mig till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0