Glögg&Tp

Idag blev äntligen nyår spikat, U-lokalen är ledig och det kommer bli en mycket festlig tillställning med trerätters och härligt folk, det kan ju aldrig gå fel. Anmäl er nu!

Seminarium idag alltså, gick bra trots att jag inte var så aktiv :P förlitade mig på mina vänner i krig. Sedan handlade jag och Klara mat som vi tillagade hos mig. Efter en powernapp på soffan drog vi iväg och det var dax för glöggkväll på fartyget. Det blev tillslut Jag, Klara Emmie Andreas Nicklas och Johan. Tp åkte fram och självklart vann jag och Klara, inga konstigheter . Vi hade trevligt. Hoppas på fler nyktra tillställningar tillsamans.

Snart ska jag och min käraste sambo titta på Sunes Jul, passande nog. Servar henne förresten grymt bra med mat tydligen =p men hon gör ju så gott hon kan :p Glöm aldrig att häromnatten när vi borstade tänderna utbröt ett mindre vattenkrig. Slängde vatten på varandra och skrattade mest hela tiden. ha ha. lättroat på två personer.


Nu vill jag ha snö, pulkaåkningen ska inte lysa med sin frånvaro iår också. aldrig. Käraste gamla ekekullen ska besökas, med pulka termobyxor och tjocka vantar.

Imorgon ska jag ge mig ut på jullappsshopping. Nej, jag har inte köpt en enda julklapp ännu. MEn å andra sidan köpte jag alla mina dagen innan julafton förra året och det gick hur bra som helst. Har fått strånga order av min syster att hitta Singstar till min bror. Lika bra att lyda.

Nu har jag utlovat mitt första nyårslöfte också, lika bra att hålla det för sigsjävl med tanke på hur kass jag är på att hålla dom. Men i sitt eget huvud kan dom samlas. Dom blir med all säkerhet fler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0