Hells angels on wheels.

Definitivt inte min bästa film. Med en mycket ung (haha) Jack Nicholson. Tänk att han också sett skaplig ut i sina dagar. Kan man verkligen inte tro egentligen. Ja som ni märker är jag mitt uppe i tentaperiod. Dock utan någon som helst ångest överhuvudtaget. Jättekonstigt kan tyckas. Diskursanalys på en film känns ganska okey ändå. Blir två dagar fyllda med plugg kaffe och Klara nu. Man förstör inte ett vinnande koncept hur som helst.

Helgen var jättebra faktiskt, Fredagen var det  den årliga julfesten i Mkv och våran tur att jobba. Det gick jättebra, alla hade roligt och jag & Mikey gjorde ju ett himla bra jobb som entrévärdar. Kvällen gick fort, och jag tror att colan med jäger gjorde sitt. Detta resulterade i utgång senare. Gastons, följt av Morfars höna & Bond. Där man träffade otippade människor. Det var ju skoj att se Mr M efter en lång tid.

Lördagen blev segstartad. Men syster & bror kom på besök, vilket var hur trevligt som helst. Galen bilfärd in till Eurostop, visste ni att rödljus bara kan dyka upp helt oväntat från ingenstans? :P Sedan på kvällen blev det fördrink hos Malin med tjejerna, där det diskuterades sjukt mycket roligheter innan vi åkte två våningar ner till boysen som satt hos Acke.  Lite mer vin och sedan ut i stan. Moon firade ettårs. och det resulterade i sjukt mycket folk, så vid halv tretiden tappade jag lusten och åkte hem.

På onsdag är det stabsval inför nästa års nollning också. Lite ångest inför detta. Får väl se om man ställer upp som sergant. Tar ju en himmla massa tid. Men enligt min goda vän Emmie, detta årets är det värt tiden. Frågan är bara om man klarar att efterträda henne. Och självklart om min k'ra klass tycker att jag skulle platsa.


Kommentarer
Postat av: Emmie

You go girl! Att efterträda mig är inga problem alls, bara att söka!

2007-12-03 @ 21:15:09
URL: http://emmiekarlsson.blogg.se
Postat av: sarah

hallå, jag ska plugga hela kukdagen imorrn. :( jag tror säkert du är fin i mörkt. :) puss

2007-12-05 @ 18:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0