lördag, 8/12

Nu är tentaperioden över för denna gång. Det blev intensivt arbete dygnet runt, och det känns verkligen skönt nu. Eftersom vi blev färdiga med en dags marginal firades detta självklart på kåren i onsdags. Det var en härlig kväll, på alla sätt och vis. Eftersom vi firade ganska bra resulterade detta sig i en seg och lång torsdag med allt vad det innebär, vi hyrde två skräckfilmer och så låg vi i mörkret, var livrädda och ångrade oss. ha ha. Bästa serien just nu för övrigt är utan tvekan Traveler.

Igår var mami på besök, shoppingrundan i stan var inte att leka med. Sedan åkte hon tillbaka till lilla a-torp och tog min sambo med sig. SÅ jag blev ensam kvar, tog mig in till Malin och fick hur gpod mat som helst och några glas vin senare gjorde vi stan i liten bemärkelse. Det är ju ikväll vi ska fira, gå all in.

På tisdag börjar vi en ny delkurs och jag vill inget hellre än att slippa en viss person. Jag hoppas verkligen jag lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0