Paranoid.

Okey det är inte normalt, min kropp behöver ingen sömn. (eller så beror det på att jag varit så duktig alldeles själv och vänt på dygnet) sov en timme inatt ungefär, och här sitter jag nu och är inte alls speciellt trött, iaf inte så trött som ajg borde vara. Dagen började med introduktion till ny delkurs följt av tentakomplettering hemma hos mig. Gick toppen så nu kan jag andas ut. Sedan lagade jag mat och det blev chill framför tvn.

Vi fick för oss att det vore bra att lämna in tentan redan idag så vi traskade bort skrev ut den och lämnade in den innan vi mötte upp Kim och Louise för att gå till Klara. Där färgade vi mitt hår och nej, jag var inte alls så stirrig som jag utgav mig för att vara (H). Pg kom senare och vi hade en härlig tjejkväll

Nu börjar det bli dax för film och sova. Imorgon ska jag upp iväg till stan och shoppa med tjejerna, vi är ju lediga. Sedan blir det födelsedagsfika för Caroline. Fördrink hos mig och förfest i allrummet här på Gladan. Blir nog hur trevligt som helst. Och äntligen ska Pernilla hänga på ut, det var alldeles för länge sedan nu.

På torsdag ska jag träffa Sarah, och självklart blir det filmmys också. Den traditionen ska införas nu tjejer.

Idag har jag bara 1 uppmaning till mitt kära område här, sluta för guds skull att skjuta. Jag har minsan sagt till Pg att vi inte går förbi eller står i fönsterna om kvällarna mer, kryp under dom så håller vi också oss levande. :P
Och dessutom slipper vi vara livrädda när vi går (springer) nattliga rundor till macken. Och vi slipper bli paranoida när det kommer in en man med rödsprängda ögon och tycka oss höra honom ladda pistolen. För de tredje slipper vi tänka att han endast köpte en dunk med t-sprit och gick i samma riktning som oss direkt efter för att bränna ner huset vi bor i.

Nej, sängen nu.

Kommentarer
Postat av: pg

IMÅN ÄR DET PARTY! hahahaha. jag ska aldrig gå ut när det har varit skottlossning i närheten mer. och lova mej att inte du heller gör det, jag vill ju inte gå miste om min lilla solstråle

2007-12-12 @ 01:28:56
URL: http://pege.blogg.se
Postat av: malin

Förhoppningsvis kan ni vara lugna nu, polisen har gjort razzia!!!

2007-12-12 @ 12:34:23
URL: http://malliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0