Puss faktiskt

Helgen är gången, återigen  och julen närmar sig. Ska bli skönt att komma hem och få ett bryt från allt här i Halmstad för en tid. Tillbaka igen lagom innan nyår som ska firas här i goda vänners lag.

Fredagen tillbringades i stan och med att stå i kö, bokstavlig talat. Vi inhandlade oss en god flaska rött och sedan travade vi bort till ostboden för att inhandla delikatesser. Två timmar senare kom vi ut, jag höll på att dö. Dessutom fick vi endast med oss tre små bitar. På kvällen lagade vi lyxmiddag och drack vin, sedan fick vi ett ryck och drog ut i stan. Det var kul, men vi tog det relativt lugnt men det hela slutade hemma hos Saltan bland drinkarna.

Lördagen chillade vi mest hela dagen. Tog oss ut till Eurostop dock, och promenerade hem. Vi var nära döden flertalet gånger i närheten av andersberg. Sedan var det mycket fnittrig och oserös eftermiddag. Kvällen blev myckethändelserik, med start med förfest hos Malin, vidare ut i natten till Moon, där vi dansade mest hela tiden. Sedan käkade vi på mc, träffade välbekanta ansikten och språkades med polisen. Jag tog taxi från stan och Pg sov hos Malin som tydlgien var riktigt vild & galen.

Idag har vi varit i stan och tittat på idol-uppträdandet. VIlken man Sam är alltså. han vill vi väl ha tjejer? Sedan tillbringade vi en lång stund över en fika. Ikväll har jag och pg lagat mat (läs jag ) och Pg bakade paj, det gick ju bra tillslut. även om hon glömde smälta smöret det första hon gjorde och slängde glatt ner det i bunken. Nu är det filmdax och sova. Imorgon är det föreläsning och grupparbete på schemat. underbart. Vilken tur att vi då har bästa seminariegruppen, Jag malin klara kim och louise! haha. håll i hatten.

tack faktiskt.


Kommentarer
Postat av: pg

jag kan baka! puss faktiskt!

2007-12-17 @ 00:11:49
URL: http://pege.blogg.se
Postat av: Louise

Klart, det är den bästa gruppen!!

2007-12-17 @ 10:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0