Stridspilot för guds skull

Dagen ägnades åt julshopping, stökade runt i hela stan, men egoist som jag är resulterade det hela endast till en mysig kofta till migsjälv. Men nu har jag iaf en klar bild om vad familjen ska få.

Efter det hade jag ångest inför kvällsmaten, verkligen. haha. Ringde för att rådfråga min sambo men hon var upptagen affärskvinna mest hela tiden. Vågade mig på lasange för första gången på egen hand, vilken dolda talanger jag har.

Har även hunnit med disk, tvätt och pyssel i lägenheten. I veckan ska det hinnas påbörjas en ny delkurs och allt vad det innebär, känner mig ändå motiverad. Bara jag bättrar mig på förberedelserna inför föreläsningarna denna gången. Sedan ska jag hinna färga håret, julshoppa, tvätta, och kårens lussevaka missar jag inte för allt i världen.

Nu har jag ett nytt favoritprogram på tv igen, Stridspiloterna. Det är nästan själv så man börjar fundera på att helt byta bana, ha ha. Helt sjukt coolt i vilket fall.

Allt ljusnar nu, om bara personen som ringer på dörren och sedan inte är kvar när man öppnar kan sluta upp, jag blir ju livrädd och vågar inte öppna dörren längre. ha ha. Det är säkeligen grannen, där harjag också ljusa nyheter. HAn ringde på förra veckan ioch berättade för pg att dom letar ny lägenhet. Glad som hon blev gav hon en hel del tips vart man får lägenhet snabbt. Då moina vänner bjuds det till fest, detta ska firas med den största utflyttningsfesten Halmstad skådat, vi ska spela hög musik skrika och festa långt in på natten, bara för att vi kan förståss. Efterfesterna på Gladan är tillbaka, precis som förra året igen. Härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0