Vad konstig du är.

Helgen är över och jag sitter på söndagseftermiddagen med huvudvärk och är trött. allt är som det ska vara med andra ord. Gårdagen visade sig bli en helt okey kväll, inte mer. Fördrinken hos Malin var hur bra som helst, men förfesten på bolmens visade sig vara hur trist som helst så vi travade tillbaka till Gt och Andreas. Det var betydligt mycket bättre. Vi är allt ett härligt gäng i Mkv, även om vi nästan alltid bara är vi har vi alltid hur skoj som helst.

Moon var väl bra, men efter en del incidenter orkar jag helt enkelt inte vara kvar där. Telefonen var väldigt aktiv inatt. Hittar en styck väldigt överförfriskad Mikey, jag tror nog inte jag har sett honom så glad under hela tiden sedan i somras.Får med mig honom i taxin, lämnar av honom och åker hem. Och fyy vad trist där är när inte Pg är hemma, så jag kan springa upp och väcka henne med allt roligt som hänt. Satte på tvn och väntade på bättre tider. Resulterade i att jag somnade där. Så idag ahr jag minsan lite ont i ryggen,

En del människor kan verkligen konsten säger jag bara.

Satt och blev irriterad i min ensamhet innan, kan inte folk bara sluta att slåss när dom är ute och roar sig? Det förstör och drar ner stämningen . Dessutom påverkar det människor som inte är med i själva slagsmålet också. Även mig, igår. Och det tycker jag inte om. 

Och förresten, har jag nämnt att jag utan tvekan har de allra skönaste och bästa tjejerna omkring mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0