dessa ständiga osanningar

okey, nu är jag sjukt trött på människor som inte kan tala sanning. Ska det vara så svårt?
På senaste tiden har det varit sjukt mycket sånt, fast det kanske alltid är det bara att man på senare tid lyckats upptäcka det och avslöja det. Vad vet jag.

En "vän" påstår dej ha köpt ett partyplace, bjudit in till invigning, berättat ingående i detalj om varenda liten grej. Vi vet sedan innan att han tänjer lite på vad som är sant och inte, men jaa vi köper vad han säger helt enkelt. Sedan börjar man prata liteom det med vänner, insiderfolk som jobbar där och det visar sej att allt är en ren lögn. Det enda killen i fråga har gjort är att lägga ett bud på det, som för övrigt var på tok för lågt för nuvarande ägare voch att köpet inte ens varit på tal på den nivån.

Fråga: 
Varför lägger man ner så mycket jobb på att hitta påsaker och ta reda på saker bara flr att sedan kunna ljuga om det för sina nära?

En annan konstig kille, som ljuger och hittar påosanningar om personer istället som han sedan sprider ut och vi andra får stå där med lama ursäkter och förklaringar och motbevisa att det inte alls stämmer. Varför gör man så? därmed drar han ju med sej en hel massa annat folk som man aldrig pratar med och som går runt och tror en massa saker som inte ens stämmer om mej och andra. oschönt
På grund av honom kan jag inte ens njuta av peder fogstrands kortfilmer på nätet, det går verklige ninte, tittade på dom innan och blev endast irriterad. Dom är på tok för lika. Tack!

Idag har jag jobbat på kontoret igen, där jag även lyckats med att hinna ringa till försäkringskassan och fixat allt som har med förra onsdagen att göra, plus att pernilla varit i kontakt med polisen. Det går med väldig fart nu! Vi SKA ha pengar tillbaka. Och det får vi.

På tal om annat, det är verkligen sant, nu kan man inte blunda längre. Det har setts med ögon idag, ikväll.

Imorgon är jag hel ledig och ska spendera eftermiddagen med syster och bror, trevligt ! På kvällen ska min älskade syster bjuda ut mej på middag. Härligt med massa god mat och hennes sällskap! Hyffsat tidig säng gång för att orka upp lördag.

Då bär det äntligen av tillbak till mit kära Halmstad. en vecka är på tok för länge att stanna här känns det som, om inte familjen bott här hade jag aldrig satt foten här igen. Ja ja i vilket fall åker vi väl iväg runt tio, sjukt skönt att slippa tåget och åka bil bekvämt! Mamma och Pappa ska med ner och hjälpa till att fixa lite saker, bland annat täta våran sönderkrossade ruta så vi får upp värmen i lägenheten igen.

Sedan ska jag och Malin iväg och träffa grabbarna för lunch på harrys med allt som tillhör en lördag innan utgång för att senare ha förfest hos malin innan vi går till gastons och träffar upp resten av gänget som jobbat. Sedan beger vi oss ut i nattvimlet och roar oss och har så kul, som bara vi kan.

tack

Kommentarer
Postat av: malin

Människan är pinsam, jag skäms åt hans vägnar! imorgon blir det party party! Jag är redan pepp som chili! ha ha

2007-02-23 @ 18:43:37
URL: http://malliin.blogg.se
Postat av: pg

det verkar som att killar som har ngn connection till det gänget inte är ngt att ha, det är bevisat!

2007-02-24 @ 15:05:35
URL: http://pege.blogg.se
Postat av: Anders

HAHAHA är det misha som har varit i farten nu igen

2007-02-27 @ 10:29:50
Postat av: lina

ha ha, misha? nej nej det är inte han jag syftar på!

2007-02-27 @ 18:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0