hur trevligt är det inte när man mixar ihop härliga människor från olika länder?

efter att ha spenderat tre timmar på högskolan igår med värlens härligaste lärare var det hemfärd och snabb packning fär att sedan ta sej till malin och käka. Dusch och fix. Taxi till den stora förfesten hos simone.

det var hur härligt som helst bland alla tjejer och killar från astralien österrike tyskland finland  frankrike och ja en massa olika länder. det blev en helt engelsk språkig förfest och det gick hur bra som helst. Självklart var jag pernilla och malin de enda svenskarna och fick lära oss en hel massa vad folk från andra länder tycker om oss svenskar. Vilket hyvens folk vi är och vilket vackert lan vi bor i.

Sedan blev det taxi in till kåren och direkt till baren. ha ha. Där träffade vi som vanligt sjukt mycket trevligt folk och igår stötte jag personligen på en personlig favorit från löradgskvällarna på gastons. ha ha sjukt otippat.
Malin lyckas tappa bort sin telefon mitt i stöket och pernilla försvann där inne någonstans. men vi var lyckliga ändå. Sedan vart det slut och hemfärd. jag går hem själv lycklig efter en trevlig kväll och är lika lycklig ända fram tills jag märker att mina nycklar ligger hos malin. Ett samtal senare anländer pernilla som en räddare i nöden och vi kommer in.

idag vaknade jag av att min telefon ringer, orkar inte svara pga huvudvärk. Det var micke och mamma som ringde och var hysteriska. ha ha .
men dom fick så snällt ringa till jag orkade svara vilket jag nu gjort.

nu ska jag och malin ut på en liten färd och ikväll ska vi träffa markus och miche på mårtensons. Det blir festligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0