idioter & sköna människor. vilken blandning

sen sist jag skrev har det hänt en del.

efter onsdagens bravader på kåren blev det torsdags"bowling." när vi väl satt där redo och klara ångrar vi oss och är inte alls sugna på bowling. Det blir kareokekväll på mårtenssons istället. Dock utan sång för våran del. cider och shots och goda skratt. Favoriten är helt klart JOHAN! vilken kille på scen. man blev ju nästan kär, visst malin? ha ha. Efter detta bär det vidare ut i natten och efter ett antal besök på krogar och nästan ett rånförsök mot oss senare sitter vi inne på Fridolfs, där skulle minsann Marcus öppna upp och larma av för Malin var vid akut toalettbesök. Där sitter jag, i mörkret på en stängd krog och väntar så snällt. Efter detta går vi hem till Marcus och efterfestar. När det är hemgång är grinden stängd och marcus har inte en tanke på att säg något och eftersom han inte svarar är det bara att snällt klättra över den stora grinden. Jag klarar det självkalrt galant, det trodde man väl inte annat . ha ha men när malin ger sej upp tar det för henne ca 20 minuter och hon ger upp. då hjälper självklart jag henne tills hos fastnar och håller sej skräckslagen fast längst upp och skriker : hjälp mej lina HJÄLP MEJ! jag ramlar ner och dör om du inte hjälper mej (jag tror nästan på allvar att hennes liv passerade i revy för ett slag). jag er henne en knuff under benet och hon ramlar på min nacke. sjukt.

fredagen blir lugn och skön med film mat och gottis eftersom lördagen utlovade en heldag i stan och utgång på kvällen.

Lördagen är solig och fin, en perfekt dag. Vi möter upp johanna på stationen och vi travar iväg in till stan för lite skön shopping. Några fynd senare slår vi oss ner på vattenporten för en skön lunch. Därefter tycker vi det är dax för lite cider på harrys. sagt och gjort. Där sitter vi någon timme och pratar om saker man absolut inte ska prata om så högljudt som vi gjorde. Men humöret var på topp och vi har riktigt trevligt. Jag travar hem och gör mej iordning . Sedan tillbaka till malin och dricker lite, förfest hos Marcus som är riktigt trevlig. In till Gastons där jag och Johanna dricker drinkar för glatta livet. Självklart fastnar vi även på bild. Efter gastons blir det mårtenssons med mer drinkar och självklart champange. Men jag kunde inte riktigt njuta av kvällen vilket har sina förklaringar. Det slutar med efterfest hos marcus igen. Och det var trevligt . Sedan finns det inte mycket mer att berätta.

Idioten jag menar på min överskrift är självklart mannen på våning sex. Han kan inte riktigt må bra, och borde verkligen tänka sej för innan. Han har härmed fått tillbaka sitt smeknamn Caveman cat från och med nu!

Måndagskvällen spenderades hos camilla med pizza (efter en mycket lång väntan pga en trög man som körde ut den) tusen skratt och fula bilder. ha ha. Dansbandsafton lördagen den 24 kommer bli något utöver det vanliga helt klart. Alla får varsinn kavaljer till dans kan knappt bärga mej! 7-2-1 ska jag ha!

idag har vi varit i skolan på möte och sedan ägnat sej åt nästan fem timmars plugg på stadsbiblioteket trots det oerhört sköna soliga vädret. och ikväll blir det självklart enligt tradition prison break hos filip.

tack för mej

Kommentarer
Postat av: malin

som jag själv sa under tiden ajg läste den, du glömde: skratta inte, skratta inte då klarar jag det inte!! och ja, den människan jag helst i hela världen vill ha, som jag även tror det kan bli lite tjaffs om är JOHAN Den helt klart nya lysande Musikal stjärnan på himmeln.. Ahhh

2007-02-06 @ 19:24:09
URL: http://malliin.blogg.se
Postat av: pg

haha, jag var tvungen att läsa igen.. hahaha.. malin, vilken stjärna!

2007-02-06 @ 21:08:23
URL: http://pege.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0