kleptomanen

Idag är det måndag, en ny vecka har börjat och förra veckans misslyckande med allt börjar sakta lugna ner sej.

Fredagen var det hemfärd och iväg med josefin till gislaved och uträtta ärenden nästan direkt, efter en fika hos underbara moster stellan skulle vi hem till pappa på middag. Det blev en mycket trevlig afton.

Lördagen ägnade jag åt handboll. ha ha. först min lillebrors träning som han tjatat på mej sedan länge att jag måste se, och sedan a laget. Dessvärre förlorade dom och jag kan itne annat än att hålla med malin, BYT MÅLVAKT! Förfest hos Josefin bland en massa härliga människor och sedan iväg till parken. Det blev också en trelvig afton men att vara ärlig och säga att jag saknade mina kvällar i Halmstad denna Lördag måste jag ju helt enkelt bara. Samtal med grabbarna visade sej att dom saknade oss också. ha ha.
Vissa människor härifrån är helt enkelt too much. Pinsamma och jobbiga. Tacka gudarna att man är hemma så sällan ändå. Sedan åkte vi hem till josefin där vi fick hemkörning på kebabtallrik från grillen och drack vin.

Söndag var en seg dag, sov sjukt länge för att sedan åka till mami och få god hemlagad mat direkt till bordet, helt underbart!

Idag hade jag sovmorgon och gick upp och lagade en underbar frukost till mej själv. Sedan har jag pluggat lagat mat och pysslat med lite av varje. Snart är det dax för en långpromenad med Malin - vi har mycket att prata om. ha ha.

Kommande helg är en riktig stämmningshöjare när man tänker på den, grymt rolig förfest med grabbarna hemma hos malin troligen, för att sedan ge oss ut i nattvimlet . Det blir great!



Kommentarer
Postat av: Anonym

heej! :D
haha ne vad roligt.. näre man kollar rutn ser amn att alla har blogg, kul ;)
allt bra? puss gumman

2007-02-19 @ 20:44:06
Postat av: emma

heej! :D
haha ne vad roligt.. näre man kollar rutn ser amn att alla har blogg, kul ;)
allt bra? puss gumman

2007-02-19 @ 20:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0