min nya hobby

efter en go sovmorgon var det upp och iväg till kontoret för att ägna resterande dag åt jobb. Pappersarbete och siffror. Det var ganska lugnt ändå. Ringde en del samtal och fixade saker som ska åtgärdas efter inbrottet i onsdagsnatt. Så nu ska nog allt vara på plats efter helgen. Schönt.

Ikväll har jag minsann varit hemma med lillebror och myst. eller ja, så gott som man kan med en 7 åring. Spelat fifa -07 , läst matteläxor och käkat pizza.

igårkväll hade jag en sjukt konstig kväll ändå, tänkte på tusen saker som händer/ har hänt och kom fram till smarta lösningar . Nu är det dax att gå vidare, sluta tänka så djävla mycket och satsa på det nya.

min nya hobby :

10 favoriter:
Färg:
Det varierar, beroende på årstid
Mat: thai & sallad
Band: Har ingen direkt favorit
Film: Det är omöjligt att välja  ju
Bok: Läser inte jättemycket
Sport: Fotboll eller discobowling. ha ha
Årstid: Sommar !
Veckodag: Lördag
Glassmak: chocklad
Tid på dygnet: kvällning

9 för tillfället:
Humör:
jag har mina ups and downs just nu
Smak: citronvatten
Kläder: mysdressen
Bakgrund: wentworth miller
Nagellack: inget
Tid: 22,50
Omgivning: Gästrummet hos mami
Irritationsobjekt: Mr. Zand

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän:
Erica
Screen name: vet inte
Husdjur: Hamster
Piercing: Öronen
Förälskelse: Alexander
Musik: Pojkband
Bil: Har ännu ingen
Kyss: Emil

7 senaste:
Cigarett
: tidigare ikväll
Mat: Pizza
Dryck: citronvatten
Biltur: Med syster
Kyss: Den är jag helst tyst om
Spelad låt: någon på radion i bilen
TV-program: desperate housewifes

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Njaee
Brutit mot lagen: Ja ha ha
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Nej
Kysst någon du inte känner: Ja

5 nej tack:
Kläder:
magtröjor
Mat: blodpudding
Musik: techno
Dryck: whiskey
Personlighetsdrag: okänslighet

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
träffade malin, satt vid dator, pratade länge med mami, smsade
Du kan höra just nu: musik, msnljudet, datorn, och tvn
Du inte kan leva utan: det är betydligt mer än fyra saker och högsta prioritering är mänskliga ting
Du gör när du har tråkigt: pratar i phonen, tittar på tv, läser skvaller, sover

3 personer:
Du kan berätta allt för:
Malin, Pernilla, Syster
Du tycker om: Jag kan ju inte bara välja ut tre av alla
Du inte gillar: halmstadbor, namnen nämner jag inte

2 val:
Kaffe eller te:
Absout kaffe
Vår eller höst: Våren

1 önskan: Att allt går min väg (puh vilken önskan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0