nattlig tristess

Namn: Lina
Födelsedag: 19 mars
Födelseort: Värnamo
Uppvuxen i: Anderstorp
Bor: Halmstad
Ögonfärg: Mörkbruna
Hårfärg: Blond
Längd: jag har faktiskt ingen bra koll på det.


FAVORIT
färg: det varierar
plats: i en stor famn
bok: tror inte jag har någon sådan
spel: tv spel självklart.
fordon: min cykel
affär: oj vad svårt.
CD: Det finns massor
artist: Ingen speciell
aktivitet: Umgås med vänner i olika former


BRUKAR DU
titta på dig själv i spegeln: Det händer några gånger om dagen
gnälla: Vem gör inte det?
skrika: Inte ofta
sova: helst mycket och länge
klä dig i svart: Ja
gå till kyrkan: Vid dop bröllop och begravningar
röka: Dumt nog , ja
ljuga: Inga stora grejer när det väl händer
hata folk: Hata är ett starkt ord.
lita på folk: Absolut, men väldigt få.


NÄR
läste du en bok senast: Jag läser faktiskt en bok nu, så ikväll
var du på konsert senast: Oj vad längesedan, spelningar i gisleparken räknas ju inte
köpte du något senast: Har nog inte varit framme med plånboken sedan i baren i lördags
svor du senast: Säkerligen nyss
sjöng du senast: Tidigare ikväll
klagade du senast: Igår på min huvudvärk


VEM
saknar du: Tyvärr saknar jag någon som inte är värd att bli saknad
vill du slå: Det finns nog faktiskt en i Halmstad jag gärna skulle vilja slå till.
kramade du sist: Mami
vill du vara som: Jag trivs som mejsjälv
sårade dig sist: Killen jag saknar dumt nog
vill du bli galet full med: Mina sköna vänner
gjorde dig riktigt glad senast: Det var säkerligen mami
fick du sms från senast:Marcus
ringde dig senast: Pernilla
är vackrast på jorden: Alla i min närhet såklart.


HAR DU
förföljelsemani: Nej
tvångstankar: Nej jag har nog mer konstiga saker i allmänhet för mej
färgat håret: Ja, ofta
brutit några ben någon gång: Inte ett enda
några piercings: Öronen
egen dator: Ja, min fina laptop.
gjort bort dig rejält: För många gånger troligen
bra självförtroende: Vissa dagar är man nöjdare än andra.
komplex: Ja, inga väldigt allvarliga dock
kysst någon: Ja,
varit/är kär: Förälskad.
rymt hemifrån: Vem har inte gjort det som liten?
tuttat eld på något: ha ha ja, mitt hår för inte så länge sedan
HUR
går du: Ståtligt
svarar du i telefonen: Det är lina, eller hallå
mycket pengar har du: Jag lever studentliv
ofta bäddar du sängen: så ofta jag hinner/ kommer ihåg det
ofta städar du: Så ofta jag orkar
många stör du dig på: Jag irriterar mej på någon.


TROR DU
att det finns nått efter döden: Japp
på rymdvarelser: Vi är inte dom enda i universum, det tror jag inte. Men kanske inte på gröna gubbar,
att folk tycker om dig: Ja, såklart. Det vet jag ;)
på ett liv efter detta: Absolut.


tack för tipset malin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0