otippade människor en sen torsdagsafton.

där sitter vi, jag malin miche och markus efter mycket tjat från pojkarnas sida på mårtensons för andra torsdagen i rad. det börjar bli lite av en tradtition. Lyssnar på väldigt knackade människor som sjunger för glatta livet & som om dom är självaste bono på scen. Det knackar eller rättare sagt det kommer en person och bokstavlig talat sliter tag i mej och malin. Man vänder sej om ltie smått irriterad och där står Robert. ha ha tätt följt av en mycket glad och pepp mattias . Bakom står också Göran och Johan.

Vi snckar ett bra tag för att sedan få förslag om att gå vidare på fest med öppen bar, dansgolv och dyligt på ett ställe i stan som för övrigt egentligen var stängt för allmänheten. Sagt och gjort. Till vårat glada sällskap sluter sej också en tjej vid namn Kari som för övrigt förvånade alla med sina rock-klassiker hon kunde.

Efter ett tag där beger vi oss vidare hem till Göran dår vi dricker rödvin och drinkar. Senare blir det också bad i bubbelpoolen. Det var sjukt trevligt i vilket fall och jag har nog aldrig skrattat så mycket åt Mattias som för kvällen nästan bara använde sej av orden : kul roligt och skoj på sin sköna stockholmsdialekt.

Efter ett tag där tröttar vi på det ha ha och vi beger oss till flygaregatan 21 mina vänner. Ni som är insatta försåtr komiken i det hela. Där stannar vi ett tag och fortsätter allt skoj. Sedan blir det välbehövlig sömn.

Gårdagen var hur lugn och skön som helst men matlagning film (som för övrigt var sjukt rolig) och en massa snack om saker som endast är avsett för Lina&Malin öron. Svårigheter att sova med tanke på studentlägenhet och fest en fredag. Stökigt folk som skriker och skrattar precis som en sjävl ända in till klockan fem på morgon.

Ikväll vart det meningen att vi skulle sitta hemma igen, men så hör marcus och anders av sej och är pepp. Så då blir självlart vi också det. Så nu blir det dusch förfest och trevligheter även ikväll. Och jag har ju faktiskt nästan i princip lovat att hälsa på rickard på jobbet. ha ha ha.

förresten har jag tänkt tusen gånger på att lägga ut bilder på allt och alla härnere, och jag ska en dag, först måste jag orka lära mej hur man gör. Men det kommer väl.

tack

Kommentarer
Postat av: pg

aaaah flygaregatan 21, det var längesen, tack för att ni tog upp den fina, hmm vad ska man säga.. för-ett-tag-traditionen, haha! sjukt kul när du sa det igår! have fun ikv, ringer senare!

2007-02-10 @ 20:02:58
URL: http://pege.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0