Festivalen 07

Då var det över, det har varit en helg fylld med härligheter

Fredag , tåg till malin & buss till Helsingborg. stress . Taxi till Olle och en snabb välkomsdrink och fixa håret. Förfest hos Rasmus, alltid lika kul att återse välkända ansikten . Dricka skratt och härliga helsingborgare förgyllde vår kväll . Min sköna vurpa på förfesten kunde jag skippat men det bringade fram ett och annat skratt så jag bjuder på den. Taxi till stan, en snabbsväng förbi stora scenen och titta på joddla med siv, ha ha. Vi gör ett besök i öltältet. Springa runt och försöka hitta människorna på stan resulterar till trötta fötter och en taxi till mc där vi handlar som om det inte finns någon morgondag.

Lördagen var det uppstigning och iväg till stan, varken olle eller rasmus var speciellt sugna på att hänga på så vi åker in själva. Lite shopping och en vidrig lunch senare bär det av mot Dk. På båten handlas det rosé och öl . När vi kommer tillbak a har pg anlänt så vi möts upp på knutan. Återigen taxi hem till Olle. Får till och med liv i honom efter ett tag och vi handlar lite sallad som vi tänkt äta. men nejdå hans katt hinner före och slickar på all mat så där blev vi utan. Istället dra rvi igång förfesten. Duschar och fixar oss. Iväg till rickard där resten är. Malin spelade Nintendo wii som hon aldrig gjort något annat i sitt liv och slog allihopa i boxning. Så nu utfärdades en ny regel, inga brudar tillåts. Tror det rubbade deras manliga egon lite. Efter en galen förfest travar vi ner till stan. Pl 13 var det livat, även på hampan där vi satt och stekte. Det går bra nu. Om man säger såhär, jag blev galen framåt natten alltsål helsingborgs stad gick inte säker.

Söndagen var slö. Besök på pizzerian med grabbarna och sedan soft hos olle. Eller ja kanske inte ändå, vi hade fullt upp med att undivka hans sjukt galna katt. Till sist lockade vi in den på toaletten och stängde dörren, satte för en resväska och två stolar så den inte skulla ta sej ut. Får erkänna att jag kände mej lite som en djurplågare. Men vad gör man inte för sin egen säkerhet?

Förresten lever det välkända ansikten där, den stund jag och Malin satt på knutpunkten han vi skymta döden, jesus,& indiana jones.

Paparazzi lina var i farten i helgen i vilket fall.

Fredag:

           

Lördag:

          



finns ju flertalet till om man säger så. ha ha.

Snart blir det åka av igen.

Kommentarer
Postat av: malin

Jag är oerhört tacksam att du ej la ut bilderna på mig och min cigg, haha.

2007-07-30 @ 17:10:53
URL: http://malliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0