Fritt fall

klart dax för uppdatering, tyvärr har jag inget härligt skvaller från finaldagen i båstad.
Krångel och tjat resulterade i utgång i halmstad istället, men herregud vad trevligt det var!

Det blev Uteservering och möten med härligt folk, sedan moon. Där var det drag och vi träffade våran favorit caféägare också. ha ha . Drinkar och alkohol flödade. Efterfest hos Pagge i en fräsh lägenhet på Nyhem där vi drack bubbel och spelade gitarr. Humöret var på topp och det resulterade i en del vurpor på kvällen.

Malin stog för en på moon, och en på café. Sådär härligt skön när hon gick ensam också. Tur att hon fick hjälp av okänd trevlig man. Jag själv ramlade på huvudet ner för en sprialtrappa i en alldeles för ivrigt försök att komma ner snabbt. Och där blev jag liggandes till Pernilla hjälpte mej, som jag ser ut på kroppen nu. Stora blåmärken överallt. Mamma är stolt.

Vi lyckades även fastna i hissen en halvtimma, men vi hade å trevligt att vi inte märkte av det ett dugg. Det var bara stackars Malin Andreas Martin och Jonas som snällt fick vänta och började fundera hur dom skulle få ut oss.

Efter den vilda kvällen somnade man ganska fort sedan.

Förresten, malliin.blogg.se om ni är nyfikna på bilden från v på sand, båstad. ha ha!

Nu jobbar jag för fullt men det är ganska skoj faktiskt, hör och häpna! Jag trivs helt enkelt. Och idag har jag och mamma sprungit en ganska bra runda och det börjar kännas i kroppen nu! vilken kondition jag har.

Imorgon ska jag ringa mitt sedvanliga telefonsamtal till Malin efter lunch och uppdatera / bli uppdaterad på hemmafronten. Hon var ju ute och minglade på måndagsklubben igår , så det var ett trevligt samtal idag.

Torsdag - Rix Fm festvial
Fredag - Fest
Lördag- Fest

Härliga sommar och dessa underbara fester.

Kommentarer
Postat av: malin

Vem är JONAS? Jag har aldrig märkt av någon JONAS? JONAS var i vilket fall inte med när vi gjorde våra förslk att få ut er ur hissen, haha! BRA DÄR, SKÖN DÄR!

2007-07-17 @ 22:35:52
URL: http://malliin.blogg.se
Postat av: pg

MALIN det var den vänliga själen som hjälpte dej upp på caféet, om du nu kommer ihåg? HAHAHAH och han var med tills vi delade på oss utandför huset
!

2007-07-17 @ 23:41:33
URL: http://pege.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0