Jerry Lee Lewis

Tisdagen är gången, en regnig dag. Det var inte kul att gå upp imorse. Halvsjuk och trött. Men det var bara att slänga på sej regnstället och mössan och trampa iväg. Väl på jobbet målade vi en vägg och sedan en sväng påå västbo där vi inte gjorde något alls nästan. Resten av dagen åt vi jordgubbar och spelade kort.!

Fick ju faktiskt träffa min alldeles egna Jerry lee lewis idag också, Lucas som så fint fixade frisyren när vi kom. Ha ha "lyssna på hjärtat" - så kan man ju också uttrycka sej. "dra upp tröjan så ja hör" .

Hem i regnet igen, lagade mat och sedan spenderade jag en timme itelefon och uppdaterade mej med min kära vännina Malin som jag inte träffat på nästan två veckor! herregud. Sill-lunchen på orion får man ju fundera över, när man så snällt fått en inbjudan! ha ha . Per Gessle är ju en självklarhet nu, likaså helgen som blir festlig!

Sedan bar det iväg med cykel till pg och vidare til ica där tisdagsgodis inhandlades. Tillbaka till Tornabacke och Allsång på schemat! vilket program det var ikväll, helt lyrisk nästan! Och so mvi skrattade åt människorna som blev helt till sej när Måns kom fram, och tantan i bakgrunden som blev sjukt förlägen. ha ha! Självklart sjöng vi med och var käcka. allsång är mitt bästa program på sommaren helt klart.

När vi sjungt klart tittade vi på hbg-elfsborg! jag säger då det, vi är HETA iår. Hbg - klacken måste ha fått förstärkning idag, dom  hördes nästan genom tvrutan. Så dom kan stolt åka tillbaka.

Snart blir jag och ida själva på jobbet, jag undrar just hur mycket vi kommer slita då, ha ha!



Vecka 28 från och med onsdag , kommer bli en härlig vecka! Jag längtar redan.

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAHAHA!!! Så även du har träffat den charmige Lucas?! Me like! Den killen vat vad han vill!
Snart slutar du jobba så då får jag träffa dig igen! Jag måste bara hitta motivation att hoppa in i duschen!
KRAMAR.

2007-07-05 @ 15:18:52
URL: http://jagged.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0