Julbjörnen

Tisdag och jag är trött och seg i kroppen. Dagen på jobbet gick fort och jag hann få mej lite sol en stund. schönt. Ikväll har jag varit ute och sprungit en runda med mamma igen. Vilken sköning jag måste se ut som.

Har pratat ett antal gånger med mina vapendragare som spenderar tid ihop i Halmstad just nu. Och jag måste faktiskt ge en eloge till ´vännen vid namn Malin, just nu är hon lite av en idol . Det finns bara ett original och bara en enda Malin som går fram till Henrik och småpratar om väder och vind.Ingen film eller ljudinspelning? Det hade varit guld värt. Nej det hade väl krävts att paparazzi lina var där.

Tittade på bilder från måndagsklubben precis, och jag undrar just hur folk lyckas, vad har dom där att göra överhuvudtaget? Detta gör mej irriterad.

Och jag hoppas för guds skull inte att ni missade Julbjörnen som jag skymtade på en mingelbild. Att ni gav honom en varm kram och hälsade från mej så gott, jag saknar ju honom - och hans värmande sms- erkänn att ni gör det också? Inget värmer mer än ett gott skratt en kall juldag som ett sms och stjärnor och månar .

I min ensamhet dessa få dagar har jag utvecklat något slags intresse för en viss herre. Men det är väl ingen nyhet , jag glömmer nästan bort att han existerar ibland . Men så när vi träffas igen blir jag alldeles nervös och glad och tänker en massa på honom, tills han glöms bort igen.
Det är som mina kära vänner kallar det , min "du kommer alltid att tycka om honom" kille.

Det kan ju diskuteras hurvida mycket sanning det ligger i den saken, men jag vet minsan fler än jag som blir extra glada vissa stunder. Men ärlig talat, går det annat? Vi har väl alla någon person som man alltid tyckt lite extra bra om. Men nog om det.

Jobb nu fram till torsdag. Fredag blir en mycket jobbig dag med begravning i Skåne. Lördagen förflyttar vi oss upp till Halmstad. Vi ska titta på golf i Tylösand, intresserade malin, pg? På kvällen blir det avslutning på semestern för Malin, och det ska självklart firas, all in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0