Singel-tid.

helgen som gick var härlig, med start tporsdag och rix fm festvial med cider drickande längst bak i öltätlet.
vidare ut i natten. Fredagen och lördagen var det fullt hus hos malin och utgång båda dagarna.

Idag har jag jobbat och sedan umgåts alldeles med mej själv. Sjukt härligt med stunder ensam faktiskt. Men jag tröttnar fort¨. Jag har bubblat och gjort lite spa- behandling på kroppen och nu lagar jag mat och tvättar lite inför kommande helg som ska spenderas i Helsingborg - äntligen"

Så är man inne på högskolan också, den 16 / 8 är det dax för nollning och festligheter!
Så nu blir det ytterligare tre år i Halmstad.

Nu inväntar jag min kära Pernilla, ikväll blir det kingsize bädden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0