27/6 - 07

ännu en skön dag på jobbet, synd att det regnade lite. Jag och Ida tog en långtripp och gjorde nästan sönder den gula faran. ha ha . Hur skulle vi kunna veta hur  man hanterar situationer som den.


Jag och Sara har varit på världspremiär på Max för våran del idag, vad överskattat säger jag bara.
Och vad gick snett vid inredningen?

Nu vill jag ha helg sol värma och after beach! Sist jag uppdaterade mej skulle det bli fint vid kusten.
Så jag hoppas vädergudarna kan vara lite snälla .

Pernilla, det verkar som det blir favorit i repris sommaren 2006 i helgen för våran del. Men vad gör det , så festligt!

Förresten är jag nog lite sugen på rix fm festivalen i Halmstad ändå, tänker minsan ta ledigt tror jag. Blir det favorit i repris då malin? (sommaren 2005) Jag känner mej extra vild och galen iår! ha ha

En sak till, kunde dom inte bara skippat pernilla och son igår? det var det värsta jag sett. Och vad är grejen med att involvera absolut hela familjen också? pinsamt. Vad är det för oskön människa som kom på alla ordvitsar?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha! Ja, Karlstad blir det för mig! Jag börjar på nordiska rockmusiklinjen den 20 augusti! Det känns helt underbart!
Hur är det med Linus då? Har hört rykten om att du ska befinna dig på hemmaplan?! Och inte hört av dig?! Ahh. Haha.
Några kul planer inför helgen?
KRAMAR.

2007-06-27 @ 22:38:39
URL: http://jagged.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0