Buggkurs

Lördag, skönt! Efter en jobbvecka bestämde vi oss för att laga lite mat och dricka något glas vitt igår hos min syster. Det blev helfestligt! Vi drack vin och seda ndrog vi fram Gt. Vi buggade och samtalade tills klockan blev ett och pg skjutsade hem mej på sin rolls royce, vi ringde samtal och hade trevligt.

Idg har jag varit ute med mami hela dagen, biltur i den nya bilen och handlade städgrejer sedan gick vi på promenad och solade . Fy vilket kasst solarium det var.

Nu ska jag strax åka hem , det blir storstädning (igen, vi lyckas aldrig få det klart) sedan blir det utgång ikväll. Härligt! jag är riktigt sugen idag faktiskt.

Säkerligen träffar man på anderstorpare & förhoppningsvis träffar man på andra sköna människor!

Jag är minsann inte trött på glocalnets reklamer ännu, helst vill jag se dom på tv!

Kommentarer
Postat av: malin

säg inte det. för nu har jag lag upp två tjusiga på oss båda, från moon. hehe!

2007-06-30 @ 18:02:45
URL: http://malliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0