Lina Elin Malm-Lundh

regn regn regn, mycket otrevligt väder.

efter en härlig dag på jobbet bland roliga fordon, trippen till ica med gula faran & att vi nästan lyckades med att göra sönder toron (vi? ehh, jag!) och en lunch med mami cyklade jag hem i regnet och tog en varm dusch.

Sedan kom Sara och hämtade mej och vi var en sväng i gislaved och tittade runt, jag handlade saker som är trist att lägga ut pengar på och sara inget alls. Sedan åkte vi hem igen och nu sitter jag här.

Jag ser hela tiden något i ögonvrån så jag måste snabbt titta ut, jag har kommit fram till att orienteringsklubben tränar idag, för här springer människor iklädda samma fula träningskläder och något i handen mest hela tiden. Inte visste jag att där fanns så många engagerade.

Senare kommer mami hem och vi ska ´beställa kinamat, om jag får bestämma. Det är endast vi två ikväll, såna kvällar är härliga och mysiga. Enligt mina planer ska min vän pernilla komma på visit också. Men det vet hon inte om ännu. Vi är ju vana att ses varje dag och det känns som jag har tusen saker att säga henne fastän vi sågs i förrgår.

Bilderna från helgen på moon förra gången är nu uppe, Lina är hemskare än vanligt, är det möjligt? Av alla bilder dom tog måste det väl ändå funnits någon mindre hemsk? Eller nej, kanske inte.

Inget slår bilden på mej och Malin - den är sjuk. Ha ha.


Tillägnad kan ta åt sej:
Det sägs att pojkar boendes i andra länder är inne igen. 

Helsingborg snart?

Kommentarer
Postat av: malin

Jag hopppas du menar den bilden från bull´s? För några mer bilder har väl inte dykt upp?

2007-06-29 @ 17:51:57
URL: http://malliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0