Svenska hjärtan

Solig tisdag, underbart. Igår var det jag och mami hela dagen
vi var i gislaved och hälsade på moster som åker till grekland ikväll. Sedan var vi och handlade och efter det tog vi en långpromenad. Härligt! Jag saknar ju henne hela tiden i halmstad.

Idag ställde jag klockan och var uppe och pysslade hela förmiddagen, lagade god kycklingsallad till Mamma och Leif till lunch som blev mycket uppskattad. Sedan har jag pysslat i huset tvättat diskat ringt superviktiga samtal till banken och såntdär kul. Men jag har ju inget annat för mej. Suttit i solen har jag också hunnit med. Snart ska jag och mami iväg till gislaved och uträtta ärenden för ikväll blir det faktiskt fest.

Traditionsenlig förfest hos Pg på balkongen i solen. Sedan bär det av till öltältet och hotellet för härlig fest. Förhoppningsvis blir det roligt folk som är ute.

Imorgon blir det fotboll hela dagen, först har jag lovat min fotbollsgalna lillebror att titta på hans träning efter det ska jg minsann tittas på aifs match och efter det är det ju Sverige. Härligt! jag har blivit lite av en fotbollsfantast, men hur går det att undvika när jag är sambo med Pernilla?! Jaja jag klagar aldrig när jag får titta på turnissen Petter Hansson på tv, ha ha .

Fyy vad jag saknad Simone och Nora nu, hur ska jag klara mej till nästa gång vi ses? helt sjukt. Jag ägnade en lång stund åt att titta på bilder från tiden. Så skoj vi har haft. Miss you heaps! (heaps är det bästa uttrycket som simone använder absolut hela tiden. )

Josefin, jag,. Nora & Simone på trajet

image12
image13

Pernilla, Simone och jag i parken.



Nu vill jag ha midsommar och härliga stunder i solen.

Hittade ltie bilder från förra året:
image14

image15

Hemma i Anderstorp på fredagen, lördagen spenderades i Halmstad.

Iår blir det Halmstad hela helgen, Fredagen Leffes i Tylö och Lördagen grill på Camillas bakgård innan utgång i stan.

Nej nu ska jag tillbaka till solstolen.

Kommentarer
Postat av: pg

guuud vilka härliga bilder linis, man kan ju inte mer än att bara sakna. tacka vet jag förra sommaren, haha! hbg-festivalen, krossad ruta på hotell, vurpan på sigges, midsommaren, haha. såå sjukt galet. haha! när ska vi ha soffmys?

2007-06-07 @ 19:29:09
URL: http://pege.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0