svenska hunkar

sodär nu är nationaldagsfirandet över och allt har återgått till det normala.

Tisdagskvällen började riktigt bra med en härlig förfest hos pernilla med trevliga människor. Klockan går och vi drar oss ner mot tältet och hotellet. Jag Malin Pernilla och Robin orkar minsann inte gå och tar en taxi. Tjejer i höga klackar säger jag bara. Det blev en trevlig kväll. dans dricka och fest. Den avslutades med en stor hamburgare och fnitter och skratt i Malins soffa.

Dagen efter vaknade vi i värmen. Mami hämtade mej och jag och malin bestämde oss för att bota bakfyllan med en tur på stan. Vara lite folkliga så att säga. Det var den obligatoriska paraden, den tittade vi på med sverigeflaggor i högsta hugg. (folklig var ordet, vuxenpoäng!) efter det hölls det tal och vi tittade på drum & drills (vilka små som är med där nuförtiden)

Efter det gick vi bort för att få oss lite mat i magen, välbehövligt. Klockan fem var det dax för fotboll, det var nog min bästa dag, vilken oskön samling folk på ett och samma ställe. ha ha .  Men malin hade ändå den mest pepp tanten jag har mött i mitt liv någonsin, mamma berättade att hon alltid är där och skriker och har sej, har aif äntligen lyckats få sej en alldeles egen groupie?

På tal om groupies, så kan jag med all säkerhet lova att jag tänker bli en av Sveriges landslag. Vilka hunkar vi har egentlgien. Matchen var ett nöje att se på. Visst brukar jag alltid titta på sverige, men då lyckas jag alltid bli så inne i matchen att jag inte hinner kolla på annat. Igår när vi spelade en säker match kunde jag njuta av att få se heta hunkar springa runt. Jag säger då det,

image16
image17
image18

image19


Och det här är min bästa spelare, Petter Hansson, vilken kille.
(förstå ironin)

image20


Imorogn ska jag jobba, det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0