sydväst.

jag trodde på allvar att dom skulle tvinga ut oss stackars arbetare i regnet idag, men icke .
vi har suttit på kontoret och haft det härligt. Jag älskar detta jobbet, faktiskt!

ikväll börjar allsång och jag är pepp på det
mamma & bror kommer hem efter  semester i Italien.
På lördag är det årets första after beach i tylö, härligt! hoppas vädret tillåter.
Jag har härligt folk omkring mej på jobbet, inklusive någon som är en fröjd för ögat.
nästa vecka är jag min egen chef, vilket inkluderar att jag bestämmer själv hur jag kommer och går och vad jag ska göra .
Imorgon får jag lön.

Helgens uttryck: Vad håller du på med? (du måste ha ett specieltt uttal, annars räknas det inte)
Förresten vad snacket går. ha ha djungeltelegraf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0