tre hjärtan

Jaha sedan sist har jag hunnit med en massa känns det som, jobbade sista dagarna på orion torsdag fredag. Så nu är den jobbdelen över, i veckan ska jag vaa inhoppare på kontoret och nästa vecka börjar jag som vaktis. hoho!

Fredagseftermiddagen bar det iväg för att fira allas våran pg på hennes 20 årsdag. Det var iväg till gislaved , in på bolaget och sedan iväg hem till Halmstad. Det var för-förfest hos Malin där vi skålade i bubbel och hade trevligt, sedan bar det iväg till Nadja där hon camilla och cissi satt. Resten av kvällen finns att läsa på malliin.blogg.se

Lördagen vaknade vi upp i Malins ägenhet alla tre. Vi bestämde oss för att vi inte orkade gå hem till Gladan idag heller, så vi begav oss ut på stan och shoppade kläder och dryck till kvällen. Så mycket hr jag aldrig skrattat på en dag i hela mitt liv tror jag inte, sedan blev klockan mycket och vi gjorde oss iordning och öppnade drickan. Sjuk förfest hos Malin med förfester i lägenheter omkring som också var högljudda. Klockan blir närmare efter elva och vi går vidare till en andra förfest och tar en drink innan vi går ut och parkerar oss på bulls uteservering. Där  beställdes det in long island istea. (fy sjutton) men tanken var ju god. Vi travar vidare till Cafét, sedan blir det gastons och en svängom med vakten rickard, ha ha. Efter det bär det av till Moon. Där var det inte fullt så varmt som det brukar vara och vi träffade jättemycket trevligt folk. Efter mycket dans och den största gimlet jag druckit i hela mitt liv mötte vi upp alex och michael och käkade kebab. Sedan blev det en mindra samling människor i malins lägenhet och vi åt isglass och chips. Sedan somnade jag jättefort på min sovplats för helgen, hennes soffa. Kvällen var sjukt rolig och jag träffade hur mycket människor som gör mej glad som helst, vissa mer än andra såklart.

Söndagen blev det seg-dag i lägenheten. Sedan ringde dan och skickade iväg oss tre tjejer till Claes Ohlsson för att köpa saker till honom, vilket inte var det lättaste för oss. Men efter en stund och mycket hjälp klarade vi av det också. Sedan tog vi tåget hem vid 18,20 efter att ha varit hemma ivåran lägenhet och kollat posten , som för övrigt var överfull.

Kvällen spenderades i mammas hus nu när dom är i Italien njuter jag av fulla drag i ett ensamt hus, tillsammans med min sambo såklart. Vi tittade på film och halvsov i soffan innan vi la oss i "kingsizebädden" och somnade.


Helgens uttryck: honk, honk! (sjukt lättroade)

Kommentarer
Postat av: pg

Lina "HONK HONK" Malm-Lund, HAHAH. lätt helgens hetaste uttryck!

2007-06-18 @ 19:13:56
URL: http://pege.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0