isbjörnar & brunbjörnar

Fy vad det är trist när det regnar hela tiden, men som tur är säger dom på tv att vintern numer är över i Halland och våren kommer smygande! schönt! Till helgen ska det tydligen bli fint!

Måndagen blev ganska seg med tanke på helgens bravader, in till Malin i stan en sväng för en pratstund och lite uppdatering efter helgen vi gjorde även en del hemska upptäckter på internet som vi inte kunde sluta skratta åt. Sedan hem igen och lekte god sambo och lagade köttbullar med godsaker till Pernilla! Sedan ägnade vi kvällen åt tvn och hushålls sysslor.

Tisdagen var jag uppe bra mycket tidgare och mer igång, in till stan och uträttade ärenden både på banken och försäkringskassan. Luchade med Malin på Asian place där vi satt och pratade om en hel massa roliga saker , ganska högljudda av oss och spanade på bekanta ansikten genom fönstret. Hem till Malin en sväng och tittade på Fashion House. Tillbaka till gladan och Pg, där vi lagade mat - eller nej fel där jag lagade mat åt oss. Simone skulle komma förbi men hon hann inte dessutom regnade det ute och cykla var inte på tal. ha ha.

Kvällen skulle spenderas hos Jonas, så det var bara ge sej ut i regnet och möta upp honom. Hem till honom och får faktiskt honom att titta på både Gilmore Girls och Desperate Housewifes efter meningar som : "ni tjejer följer alltid varenda serie som går, typ opera ricki lake och sånt". hah nej! fel.
som kompensation tittade vi på fotboll sedan, där jag fick förklarat för mej en hel massa som jag faktiskt redan visste genom min fotbollsfantast till sambo! Efter scrubs och american idol, som för övrigt gjorde honom mycket pepp var det dax för sömn. schönt. men mindre att vakna upp sju idag! men men, först på maxi var jag i vilket fall och handlade god frukost som jag sedan njöt av i min ensamhet.

nu kommer väl strax malin för en kaffe innan högskolan står på programet. Ikväll blir det fest !

Kommentarer
Postat av: Anonym

lina, dina köttbullar var underbara, hahahahah! nej men ärligt så var det sjukt gott! tur att en av oss kan laga mat iaf, lägg märke till att mamma är stolt över dej, inte mej. haha. ikväll är det fest!

2007-03-07 @ 14:58:46
URL: http://pege.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0