"jag har latex handskar på mej"

fredagen var mycket trevlig, förfest med favoriterna på neptunigatan och där var det en väldans liv. Shotslekar som jag inte förstod mej på mej visst skulle jag vara med! taxi till stan, gastons där möter vi upp marcus och anders. Vi travar vidare och dricker drinkar och shots som aldrig förr. utebliven efterfest för en gångs skull. Men Anders lyckades i vilket fall skada sej och vakna upp med hjärnskakning och ett halvt öra. Säå han uteblev lördagen på grund av sjukhusvistelse.

Lördagen var det förfest hos Malin, vi blev otåliga och åkte hem till Nadja och delade en flaska vin, det var en väldans massa tjat om Absint och bästa uttrycket just nu : MVH!  ha ha. Gick till Gastons där möter vi Pg och gänget, har mycket trevligt bland mycket folk. Självklart jobbade ju Rickard. Träffar på Palle, mycket trevlig kille det där. Vidare till Mårtensons och shakar vidare hela kvällen. Träffar en massa roligt folk. Utebliven efterfest även idag, schönt faktiskt. Taxi och sova.

Igår blev det inte mycket gjort, var ute en sväng på promenad, lagade mat efter den skönaste lunchen. Vi rensade kylskåpet innan vi gick och handlade, det bjöds på Morötter med dipp, Falukorvbitar och Popcorn. ha ha ha . Studentliv . Malin skulle kommit över, em nvi var bda för lata för att höra av oss .

Idag vaknade jag av en mycket glad Pernilla och ett stort grattis. Hon hade dukat fram frukost som hon handlat, det var frallor juice kaffe grönsaker skinka ost muffins potatissallad och skagenröra. Vilken hyvens vän hon är! Dessutom hade hon t'änt en massa ljus. Aldrig fel att starta dagen p ådet viset. Hon sjöng dock inte med det har utlovats sång kvällen till ära när malin simone andy nora och johanna också kommer. Så vi har städat lite idag också, och snart blir det bak! Det måste man ju bjuda på. Simone var minsann pepp på fest med efter denna långehelgen pallar jag absolut inte det. Får vänta till Onsdag.

Jaha i helgen blir det Anderstorp då, ska bli festligt att få visa Simone vart jag kommer ifrån. ha ha det blir hon nog mycket imponerad av. Så då blir det parken på kvällen .

Nu ska jag trava till Maxi och handla (igen) planering är inte min starka sida.

tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0