Torsdag.

Torsdag, idag har jag varit duktig och diskat och lagat grönskas soppa redan! och snart ska jag iväg in till stan och möta upp Malin för att spendera någon/några timmar på biblioteket och fixa layouten på vårat projekt! Sedan ikväll blir det ännu en skön hemmakväll med kära sambon.

Igår hade vi seminarium på högskolan, jag gjorde min opposition på en uppsats och det gick okey även om jag kanske inte sa allt jag ville ha sagt. Sedan gick jag och Malin en sväng, gamla vanliga rundanrunt flygaregatan och vidare. Träffade på Mattias. Hem till Gladan och diska och plocka iordning i lägenheten för att sedan laga lite mat. Pernilla kommer hem som har spenderat hela dagen med plugg inför kommande tenta, som hon för övrigt gjorde idag och det gick bra så jag är stolt över henne! Jag förhörde hennë igår, det kändes som högstadiet igen när vi satt och tragglade inför alla dessa prov tillsamans! Alltås ingen utgång igår, mycket skönt!

Imorgon blir det kanske bus på kvällen med Simone och utbytesstudenterna, hon skulle ringa och dom hade något riktgit kul och hemligt på g ! annars blir det lugnt och skönt hemma.

Lördagen ska vi iaf ut, blir nog mycket folk med tanke på att studenterna har haft tentor hela veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0