vårkänslor

Sedan senast jag uppdaterade har det hänt en massa roliga saker. Onsdagskvällen var faktiskt mycket trevlig och hela två människor tog sitt förnuft till fånga och kunde erkänna fel.

Torsdagen blev lugn och skön, men matlagning och tv.

Fredagen var det upp och iväg för att möta Sara och plugga lite. Så vi travade iväg i regnet och dagen resulterade i en ganska impulsiv utgång efter några samtal. Jag ch pernilla satt hemma fixade oss och drack lite vin innan vi tog oss in till Gastons där Rickard för överigt jobbade vilket var trevligt. Dom första vi ser är ju självklart Camilla och Cissi. När vi kom in mötte vi självklart upp Marcus i baren. Efter en stund där bar det iväg till Mårtensons . Där blev det dans och trevligheter innan efterfest hos Marcus. Sedan gick vi hem till Camilla och somnade skönt i hennes säng.

Lördagen vaknade jag upp av att min kära sambo låg och petade på mej endast för att irritera. Sur blev jag, man väcker inte mej när jag sover. Sedan bar det hem för att käka och vila lite inför kommande kväll. Iväg till Camilla på förfest, där Malin Cissi och Nadja också var-. Melodifestivalen och vin! Humöret var på topp! Sedan kom fem killar från Borås som Cissi träffat dagen innan, men vi tröttnade snabbt och åkte in till stan. Självfallet Gastons. Där möter vi upp Marcus och resten. Otippat men kul att se Filip ute i vimlet. Efter en cider gick vi vidare till Mårtensons ikväll igen (det är våran traditionella runda nuförtiden) där vi dansade och vimlade runt. Hem till Marcus på efterfest en stund innan jag och Malin avslutade kvällen. Pernilla hade för övrigt åkt hem innan vi ens hunnit till Mårtensons. ha ha.

Söndagen spenderade jag halva dagen i malins säng innan jag travade hem till gladan. Där blev det tv fast jag borde pluggat och matlagning. En sväng till maxi hann vi också med, vi försöker vara så tysta som möjligt så vi slipper våra nya grannar. Som för övrigt är en småbarnsfamilj. Varför flyttar man in i studentlägenhet då? nej det här håller inte, detta huset som lever och låter onsdag fredag och lördag, varje vecka! undrar hur länge dom stannar.

Idag är vädret fint och hur soligt som helst, det gör mej sjukt glad och jag ska strax trava iväg till skolan efter en härlig långmorgon med frukost och tv alldeles för mejsjälv.

Ikväll ska jag, måste jag helt enkelt sätta mej med mina böcker. Så jag får helt enkelt hinna det och Pg kan gott laga maten ikväll eftersom jag lagade hela förra veckan och skämde bort henne!

tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0