Det är lugnt, det är jag som är anders

Gårdagen visade sej bli riktigt härlig, jag tog mej in till stan och hem till Malin där hon och Nicklas satt och tog en öl, vi travade in till stan och uträttade ärenden för att sedan slå oss ner i solen på bulls och dricka lite gott. Där satt vi i några timmar och stämningshöjaren var ändå vagnen som dom rullade fram med gratis shots. Så när jag gick förbi sa den vänliga killen ta gärna lite shots, hur många du vill! Och det gillar vi ju, gott som det var fick jag i mej två stycken. Tiden sprang förbi där vi satt och njöt i solen och vi kände oss hungriga, efter ett kort samtal med Filip på andra uteserveringen gick vi till , konstigt nog mc (igen!) Dit kommer och Mackan som har anlänt. Klockan blir mycket och jag tar mej hem till gladan för iordningfix. Musik på hög volym och en mycket glad lina . Efter min lilla kvalitetstid med mej själv tar jag mej tillbaka till Malin och förfestar, mycket trevligt att min caroline kom dit också, på tok för länge sedan.

Vi går in till stan vid tolvtiden , la gaston självklart. Vi slår oss samman med marcus och anders och går vidare till mårtensons. Mycket folk och trevliga ansikten. Självklart ska vi efterfesta, vi styr stegen mot marcus men där blir vi inte långvariga. Försöker väcka Nicklas och Mackan som somnat sedan ett tag hos malin, det visar sej omöjligt så vi ringer och väcker Filip och får sova på hans soffa snällt nog. Vaknar upp och då har han varit på östras och köpt wienerbröd till frukost, oslagbart! Sedan kör han hem mej och nu har jag spenderat några timmar på min soffa och sovit och tittat på tv omvartannat. Nu är det väl snart dax att ta sej in till Malin igen, här vill jag ju inte sitta alldeles själv hela dagen. Ikväll blir det nya äventyr så vi får väl se hur det slutar.

avslutningsvis :
marcus : anders vad håller du på med?
anders: det är lugnt marcus, det är jag som är Anders!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0