det går bra nu

Nu är helgen över och imorgon börjar en ny vecka.

Fredagen gick åt till att springa mellan vårdcentraler och sjukhus och skälla ut lite folk här och var på vägen som verkligen inte förstod någonting. Skriv gärna ut tung antibiotika utan att ha tagit några som helst prover. Mest gillade jag vänterummet på sjukhuset, vilka minnen söger jag bara från sommaren 04.
Stackars Elisabeth var en förvirrad dam som nog inte visste riktigt vad hon gjorde och spran fram och tillbaka och kollade när det skulle vara hennes tur och när dom väl ropade upp henne var hon ute och irrade i en annan korridor. Det var oss sjuklingar ett gott skratt. Väl inne konstaterade doktorn att jag "nog kan ha en knuta på stämbanden därav min röst" näem tack , nog? Med bestämda steg travade vi iväg och hamnade på lilla torg, numera en stor favorit. Efter det bar det hemåt och laga mat.

Lördagen var här och dagen tioll ära ägnade vi oss åt absolut ingenting, vi var ute och handlade mat som vi tillagade sedan blev det är mycket skön soffkväll med onyttigheter och filmer.

Idag är jag rastlös och ska nog komma på nåogt vi kan göra som får dagen att gå. Kvällen blir troligen spenderad på bio och spindelmannen tre tillsamans med pernilla och simone. får nora reda på vilken film vi ska se är hon nog peppad också.

Snart åker våra underbara vänner hem till respektive hemland och jag ser inte fram emot detta. men man har ju till sin fördel att åka till australien inom kort och tyskland kanske ännu snabbare och hälsa på! Uppmötningen i London i sommar får jag hoppas för allt i världen att jag hinner med.


image8
bästa tjejerna på trajet.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Snygg bild ;)

2007-05-06 @ 14:26:41
URL: http://www.heybitchyougotit.blogg.se
Postat av: chidde

ska det vara fjärilar? :)

2007-05-06 @ 14:30:10
URL: http://chidde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0