en styck galen kväll

onsdagen började med vad vi trodde skulle vara en föreläsning på högskolan, fick gå efter en halvtimme och det vart sista lektionen på denna terminen. mycket skönt nu är det bara en hemtenta som ska in sedan 'r man klar.

In till stan och handla lite gott inför kvällen sedan hem till malin och äta brakmiddag i form av ett paket nudlar, men hey man är väl student eller? Det var först tänkt att vi skulle till stan och mingla runt men efter ett samtal med grannen insåg vi snabbt att det skulle bli bättre på kåren , förfestade på andra sidan gatan och en limofärd senare stog vi i kö. Mycket folk och trevliga ansikten överallt. Efter ett tag tröttnar självklart jag och malin på det och beger oss in till stan där marcus och miche otåligt hade väntat hela kvällen. En snabb uppmötning på gastons där vi stannar kvar och snackar med Magnus, favoritvakten och Jonas en sväng. Sedan styr vi stegen mot bond dagen till ära, väl inne inser vi att det inet var så mycket folk där med vi hade trevligt ändå, dans och drinkar -självklart felblandade men vad begär man av stackaren? kvällen hade varit mycket trevligare om jag sluppit ha honom i mitt synfält hela kvällen. När det är slut går vi hem till Malin och efterfestar. Att vi aldrig lär oss.

TYdligen var vi lite väl högljudda för Martin kom in och berättade det för oss, haha.

Idag började dagen med ett besök på mc , marcus var snäll och bjöd mej dagen till ära. Fast malin var på hans mat och åt när hon trodde ingen såg. Hem till Malin igen efter snackat om gårdagen och kommande kväll. Där sitter Nicklas och vi pratar lite, sedan ebger jag mej hemåt och här sitter jag nu, har spenderat dagen och kvällen i min älskade soffa, saknar dock pernilla som faktiskt ska liggai aden andra soffan men nej nu är hon i anderstorp och jag är ensam. Marcus har varit på mej och vilol att jag kommer in till stan men det orkar jag inte ikväll. Jag tänkte lägga mej ett tag på soffan till innan jag kryper ner.

Morgondagen får se hur den blir, ska in till stan och uträtta ärenden på dagen och borde plugga lite också, det ser ut som om det blir utgång på kvällen iaf. Annars ska jag och Filip hitta på något kul.

tack

Kommentarer
Postat av: pg

lina, jag saknar dej med min kära sambo, vem ska man nu spendera alla tv-program med? hahavad kul att ni hade trevligt i ons.. ringer imån!

2007-05-18 @ 18:15:55
URL: http://pege.blogg.se
Postat av: pg

haha nu när jag skulle skicka den komentaren fick jag upp "vi misstänker att denna komentaren är spam, var gor skriv in kod"

2007-05-18 @ 18:16:42
URL: http://pege.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0