Flitiga Lina

Vilken flitig bloggare jag blivit på senaste, bara två inlägg idag!

Dagen visade sej bli bra , jag dammsug som utlovat huset det gick fint med hög musik på. Sedan kom syster och hämtade mej och vi åkte till Gislaved och inhandlade presenter. Det gick fint och vi blev förvånansvärt klara tidigt. Vi tog bilen tillbaka till ett kärt anderstorp och tog en långfika med mycket skvaller och allmänt snack. Tiden rusade iväg och klockan blev lite efter sju när vi kom hem till mami som hade beställt pizza, jag blev chockad! ha ha. Jag mami daniel josefin och Tobias åt och dom tyckte minsann att jag pratade alldeles för snabbt och kanske alldeles för mycket. Enligt dom hann jag inte ens med att andas, men vad kan jag göra åt det då? jag har ju mycket att säga. Visade fina filmer på malin pernilla och mejsjälv, samt en del läckra foton.

Efter det hade jag och mami en mycket trevlig tv-stund och tittade på allmänbildade program. Jag har även varit en snäll storasyster idag och nattat och läst för min söta bror som för övrigt insisterade på att få sova i dubbel bäddsoffan tillsamans med mej inatt. Han var helvild ikväll och vem var inte det i den åldern dagen innan födelsedag?

Lång pratstund med pernilla i telefon som pluggar flitigt i dagarna hemma i Halmstad och jag gjorde misslyckade försök att mmsa över en snyggbild på Josefin.

Dagens sms: "If you want to tonight we can go to a resturant in town and talk! ciao bella! "

Jag har även idag ansökt till en Ky- utbildning (!) i Marknadsföring/försäljning med internationell inriktning i skåne. Det är jag nöjd över även om det betyder att jag måste pendla. Förhoppningsvis har jag valmöjligheter även i Halmstad på högskolan.

Första utgången sedan nerflytt till Halmstad , Bond - 06

image10

Bara för att jag kan.

tack

Kommentarer
Postat av: pg

linaelin, din flitiga bloggare. haha, den bilden e så fruktansvärt ful på mej. men du har all rätt i världen att lägga upp den med tanke på mina,. haha. nu kan man säga att det är fredag och då kommer ni imån :) hahahaha. så glad man kan bli (minen)

2007-05-25 @ 00:41:54
URL: http://pege.blogg.se
Postat av: pg

haha, men det är väl klart att du ska vara bäst va va va, haha. nej men du är duktigt lina. imån kommer ni:D

2007-05-25 @ 13:04:02
URL: http://pege.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0