Halmstad äntligen 700 år - grattis

Ännu en dag, vaknade frö lite mer än en halvtimme sedan. Solen skiner ute och jag mår verkligen toppen!

Nu tänkte jag slänga i en tvätt och sedan ut på en skön promenad. Pernilla har travat iväg för att avsluta kurser och dyligt för sommaren nu genom sin sista tenta! jag är nästan lite nervös över henne, fast jag vet att hon kommer klara det galant! Såklart..

Idag blir det fullspäckat schema, iväg till högskolan efter frukost för att titta in till Filip och beundra hans projekt, ha ha ! Sedan bär dt iväg till stan och möta upp Simone och titta på invigningen av firandet. Det kommer bli helfestligt.

Ikväll blir det som sagt utgång, kareoke och jag som har lovat att köra min berömda rapp, eller hur att jag kommer våga mej upp på scen. Det har endast hänt en gång innan och då sjöng jag för full hals och hade roligt, men jag kan ju garantera att det inte lät vackert. SImone oh Nora ska iaf sjunga, det har dom sagt och jag tror verkligen tjejerna kommer gå upp och ställa sej ikväll. Får inte glömma ta kort och filma med mobilen så detta förevigas.

Fy vad jag har sovit konstigt inatt, vaknade upp och har världens ont i handleden, det går knappt att röra på den och gör jag det tåras det nästan i ögonen av smärta. Hur sover jag egentligen? Häromnatten hade pernilla vaknat av att jag satt mej upp i min säng och skrikit : Pg vakna dom sprutar något i luften, det kan vara tårgas!
Så lilla pernilla , som helt klart inte var helt vaken hon heller går och lägger sej under täcket och väntar på vad som ska hända. Det måste sett roligt ut, det hade jag velat se med egna ögon och inte fått det berättat för mej i efterhand av henne.

Nej nu är det på tiden att jag startar dagen ordentligt.


Kommentarer
Postat av: pg

haha, vi skulle haft det på film ,jaaa!´duuu. nu är det min BÄSTA DAAAG! tentan klar, sommarlov, bästa vädret och åarty ikväll. guuuud vad jag mår bra:D

2007-05-31 @ 12:30:57
URL: http://pege.blogg.se
Postat av: Anonym

;)

2007-05-31 @ 12:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0