härliga fredag

Fredagen är här och solen skiner utanför fönstret, härligt! Jag tvättar och fixar efter en lång och god natts sömn. Somnade visserligen ifrån tvn på soffan efter att ha pratat lite över en timme med min kära vän Calle på andra sidan luren, för att sedan vakna upp mitt i natten och trava upp til min sköna säng.
Det telefonsamtalet sprang iväg och vi hade mycket att prata om, sedan kanske han pratade lite mer men det beror bara på att ha spenderat en kväll med grabbarna och öl.

Idag väckte min kära mor mej med trevliga nyheter, det är altid skönt en fredag! Snart ska jag väl hoppa in i duschen för att sedan ta mej in till stan. Utgång ikväll vad det verkar nu, det blir nog trevligt jag är konstigt nog sugen ! FÅr nog allt höra av mej till Malin och Nicklas snart. Om jag förstod det rätt så skulle dom två ut och göra stan på förmiddagen idag.

Nu ska jag laga brunch för n¨gon frukost har det inte hunnits med, eller ja laga och laga gå ner och se vad kylen haer för läckerheter att bjuda på . Dax för att handla idag tror jag bestämmt!

Själv hela helgen vilket är skönt samtidigt som man blir lite uttråkad och väldigt social när jag träffar på någon, och det har bara gått en dag! ha ha man är ju van vid att prata hela tiden.

tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0