I dont want your nice life.

Nu är skolan gången för dagen, men inte är man ens nästan klar med allt arbete, tung hemtenta att sitta med hela kvällen. Sjukt trist. Har suttit på desktop nästan två och en halv timme idag också.

Men nu är jag hemma och försöker få ihop mina finanser så gott som jag kan. Jag är inne och söker på olika sidor och grejar för att lösa alla lösa trådar. Mitt i allt ringer ena Italienaren från i lördags, ha ha jag som inte ens trodde han fått mitt nummer. Men men tydligen fick han tag på det, ringer mej och vill bjuda ut mej på middag ikväll. Han stannar bara i tre veckor till och vill träffa mej varje dag . nej tack. Hans kompis hade tydligen berättat för honom att vi inte trodde påa llt vad han pratade om i löradags så han ville förklara och visa mej vad han gör, ta med mej till London och Italien snarast. Jag fick kämpa för att inte bryta ihop coch förklarade snällt att jag nog inte var så intresserad. Det funkade inte alls och han sa att han tänker ringa igen om en timme utifall att jag ändrat mej.
Så nu får jag nog ändå ta till en vit lögn tänkte jag och sa att ja gfår besök av en vän lite senare ( förresten tog det inte ens en timme innan ah nringde tillbaka) men då bjöd han glatt med "henne" och tyckte att det var på tiden han träffade mer av mina vänner. Jag avslutade det snabbt och har skrattar i min ensamhet hur länge som helst nu, förhoppningsvis ringer han inte igen, då svarar jag inte!

Nu ska jag tillbaka till böckerna och diska upp lite var det tänkt. Sedan kommer pernilla hem ikväll med en massa god mat som hennes mamma skickat med, man tackar! Den maten är alltid välkomen med tanke på vilken hejare Maggan är i köket!

tack


Kommentarer
Postat av: pg

haha det är inte lätt att vara eftertraktad lina malm-lund, hahahahaha! att jag skrattar nu.

2007-05-21 @ 23:45:38
URL: http://pege.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0