Italienare

Ännu en lyckad kväll är gången, jag travade in till malin i solskenet och vi handlade lite god mat på hemköp.
Sedan gick vi hem till Malin och peppade upp oss inflr kvällen vilketinte var det lättaste. Vi började dricka och tilslut kom vi igång bra, vissa mycket bättre än andra. Jag har nog aldrig skrattat så mycket som igår med nicklas åt den konstiga illen med blinkande cykelljus som stog nedanför malins balkong och skek.

In til stan, självklat la gaston, rickard jobbade för omväxlings skull, trevligt! Efter en stund där blev jag ensam kvar och ringer Camilla, iväg till moon där vi går in en sväng och dansar runt, vidare till café  där vi möter lite vänner till dom och vi alla går vidare till moon igen. Där pratar vi med allt och alla, brandvarnaren gick av men ingen brydde sej med tanke på att att den tydligen gör det varje gång. Efter lite gratis drinkar och cider som ägaren bjöd på kvällen till ära vilket alltid är trevligt. Iväg till mc och sedan är det meningen att vi ska efterfesta - så vi träffar trevliga italienare som kör oss men efterfesten visade sej vara riktigt kass så vi var därifrån riktigt fort. Den ena Italienaren lovade mej guld och gröna skogar, han skulle ta hand om mej och ge mej ett bra liv han var tydligen modekonsult för dolce and gabbana. Tyvärr var jag inte så sugen på honom annars hade jag säkert fått ett bra liv. ha ha .

Hem till camilla och hinkade i oss sjukligt mycket vatten innan i somnade alla tre jag camilla och nadja i hennes säng.

Det var faktiskt trevligt folk ute igår , mest gillade jag nog silverräven ändå. David är alltid trevligt att träffa men guldlocken kunde jag mycket gärna sluppit träffa och höra hennes falska prat.

Idag vaknade jag efter att ha fått sova fem timmar ungefär efter en lång förmiddag hos camilla med skvaller och skrat år jag till Malin igen, det har varit basen för mej denna helg. Här har vi slappt vid trvn med pizza och cola hela dagen. Marcus och Nicklas åkte precis hem. Malin är lite ledsen och deprimerad över att det inte är wallander ikväll, det är inte okey. Undra just om hon överlever kvällen.

I veckan blri det lugnt, tills halmstad 700 års firandet på lördag, då får vi finbesök av josefin och tobbe också, trevligt!

tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0