möten mellan människor

onsdagen utlovade party vilket det också blebv, kåren med härlig nostalgi förfest på gladan. Trevliga ansikten på kåren och matlagning i form av egnagjorda hamburgare på natten. Samtal samtal & åter samtal som egentligen inte ledde till något alls.

Torsdagen fick vi så snällt diska igen och städa efter gårdagen, sedan kom malin och vi travade iväg till videomix och hyrde två riktigt bra filmer i form av !"john tucker must die" (ögongodis!) och "marie antoinette" (stavas det så?) så en kväll med onyttigheter och film i soffan.

Fredagen tog vi sovmorgon för att sedan ta bussen ut till tylösand och fota för projektarbetet. Fina kort trots kameran på mobilen blev det och det skönaste på malin, synd dock att vi inte fick med hennes mycket härliga fall igenom sanden. Sedan pratade vi oss igenom nästan 2 timmar på vattenporten över en kaffe. Detä r konstigt egentligen hur vi tre som umgås varje dag fortfarande kan ah en massa att prata om, men det har vi! Sedan gick vi hem till malin och tittade på tv och skrattade innan vi åkte hem till gladan igen.

Lördagen var här och esc stog på menyn. Jag hade nog trots allt drabbats lite av schlagerfeber när kvällen närmade sej. Simone Nora Angela Pg Malin och jag satt här och tittade och drack vin. Vi bokstavligt talat hoppade i sofforna och skrek som aldrig förr till arks låt, som vi faktiskt trodde på ! Istället slutade det med någon trist låt som vann, men efter lite sura miner tog vi taxi in till stan och gastons. Där var det otippade ansikten och många trevliga möten. Efter en cider och lite prat med favoritbartendern för tillfället bar det iväg till Mårtensons. Kindpussar och kramar och glada ansikten. Dans och ytterligare lite cider. Efterfest hos Malin, och vi var tydligen mer livade än trott det fick jag reda på idag. ha ha .

Söndagen spenderades hos malin och tvn. När kvällningen kom bar det hemåt och tittade på tv. världens smartaste barn, det är mycket trevligt.

Idag bar det iväg till skolan för prov. Mötte camilla och Nadja och slog oss ner för att ha en pratstund som resulterade i fyra mycket peppade människor. Efter det travade jag hem i min ensamhet och möter på Martin. Så där stog jag en lång stund och pratade om allt mellan himmel och jord. Otippat! det var även han som berättade att vu vart högljudda med musiken på lördagsnatten. Men han gjorde ju igen dagen efter, ha ha! Sedan när jag står där kommer råttan också, trevligt! Komemr hem till en pepp sambo som inet vill något hellre än att gå på fotboll, snäll som ajg är säger jag okey. Den minen gott folk jag fick då, är oslagbar. Så in till stan igen och fotbollsdax. ;Mycket trevligt jag blir ju så ivrig när jag tittar. Nummer 22 i Trelleborg var den skönaste snubben på plan. Vilken springstil. Sedan höll jag på att skämmas ihjäl när pg sa att vi var med på storbildsskärmen. ha ha. Nu är vi hemma igen efter en promenad. Schönt, nu blir det tvn.

"Nu får dom hämta en grillbricka från korvpojkarna"

Kommentarer
Postat av: pg

haha, jag måste ju bara tillägga då att du trodde att det var varje gång ngn i publiken fngade bollen så fick dom hämta en grillbricka, när det själva verket var så att det var dom bollarna som spelarna sköt ut i början. så varje ång bollen kom upp i publiken skrek lina, NU FÅR DOM HÖMTA EN GRILLBRICKA, och jag fick inte ihop det hela. sen fattade jag att min vän inte är så smart som jag trodde, HAHAHAHA

2007-05-14 @ 22:41:41
URL: http://pege.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0