svengelska

långhelgen i anderstorp är nu över, den har varit totalt galen

torsdagen spenderade vi i stan med Nora och firade hennes födelsedag med alla möjliga roliga aktiviteter och sedan avslutades det hela med en öl på harrys, vidare till partickshill och bbq. På kvällen vällde det in folk från alla världens hörn vilket var mycket trevligt, lekar och en peppad kille som skrek kreat (great) och dont peliiiife her (belive) hela tiden . Sedan travade jag och Malin vidare till kareoken på mårtensons so mvar full med folk. Ingen sång för oss men stämningshöjaren var ju alltid basshunters närvaro.

Fredagen spenderades en timma på tåg för att sedan utforska vårat lilla samhälle tillsamans med syster nora simone och pernilla. Vi var ävfen på småläningens för att handla in lördagens utklädnad.
Kvällen var mysig med ett glas vitt och bbq hos mej.

Lördagsmorgonen blev stressig och vi blev tillslut väldigt fina älvor . Trajet var alldeles för långt iår men jag har nog aldrig haft roligare. Skratt och oseriösa försök att faktiskt klara stationerna och simones alleles perfekta försök till svenska ord. Hem igen, nästan sju timmar senare och iordning för  att sedan skyndap åförfest hos josefin. Det var trevligt och hotellet senatre på kvällen var riktigt kul.

Söndagen ägnade vi oss åt som dom kallade det "en helt underbar dag i sängen framför tvn" vilket jag kan förstå att mina kära vänner uppskattade med tanke på hur dom bor under deras vistelse i sverige.

Måndag bar det iväg till värnamo med Nora som chaufför, Jag nora malin och simone där vi shoppade tittade runt och käkade lunch,. På hemvägen stannade  vi till vid high chaparall vilket dom tyckte var awesome. Seadn hade min mamma och kära bror självklart peppat upp nor och simone på minigolf så det ägnade vi en tid åt när vi kom hem, det är ju inte min favoritsyssla om man säger så. men det visade sej vara trevligt. Kvällen blev lugn och mysig förfest hemma hos mej med simone nora pg och själkvklart min kära mami!
Det bar av till sigges och efter en lång kö kom vi in och ägnade resten av kvällen åt att försöka ta sej fram i folkmassan. Roligast på kvällen var nog när simone skrek svenska ordi bussen på vägen hem och underhöll alla i den- Väl hemma dukade vi upp till buffé i sängen beståendes av de mest onyttiga saker,.

Tisdagen slappade vi tills det var dax att åka hem till halmstad igen, och vilket avsked sedan, Simone grät när hon sa hejdå till mami och då fick pg tårar i ögonen och jag grät en skvätt . ha ha . Fick senare veta att min lillebror som fäste sej rejält vid tjejerna hade gråtit sejsjälv till sömns.

Idag är det fredag och jag ska äntligen göra n¨got åt alla mina fel och ta mej till vårdcentralen klpockan 15.30 så nu ska jag väl snart kunna prata ordentligt och få veta vad felet är.

lite bilder:
image3

image4

image5

image6

image7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0