Tisdagen den femtonde maj

Tisdag, dagen började segt efter en väldigt lång natt. Men det var upp in i duschen och iväg efter ett litet tag. Till högskolebiblioteket för plugg, där hann jag med en del faktsikt, gjorde färdigt min uppsats som nu ska skickas in, sedan började jag på min hemtenta vilket iofs var väldigt svår. Men det ska väl gå inom sin tid det också. Lika bra att börja i tid. Självklart träffade man på välkända ansikten där också.

Budgethandling på maxi, vi börjar bli bra på det här nu på fjärdingsstigen. Hem och tillagning av maten. Tv tittande och smsande hela kvällen. Otippade sms tycks ramla ner i smsinkorgen varje dag nu, så nu är dom inte så otippade längre. Tvättning och diverse hushållssysslor har vi också hunnit med idag även viktiga ärenden till banken har uträttats och viktiga mejl har sänts.

Jag och pernilla kom att tänka mej på mej vid fotbollen igår, jag satt exalterad och klappade i händerna i god takt tills jag hör publiken bakom klappa fortare och fortare, stirrig som ajg blir börjar jag klappa för glatta livet, självkalrt helt i otakt. Pernilla kollade bara på mej och brast ut i världens skratt, jag fattade ingenting ivrig som jag var. Det är ganska kul när man tänker på det och jag ser mejsjälv framför mej.

Denna veckan har börjat super och jag är på bra humör. Jag saknar dock familjen hemma i anderstorp lite. Det kan jag inte säga annat. Men på ngot sätt tycker jag att tiden går sjukt fort hela tiden med diverse härliga händelser hela tiden, blev precis inbjuden på stor födelsedagsfest vilket allitd är trevligt, min syster och tobias kommer snart och hälsar på. Dom vill ju för allt ivärlden inte missa firandet av Halmstad 700 år. Det är som ajg nämnt innan hysteri gott folk i staden. Jag börjar säkerligen också bli exalterad inom mej, ha ha!
Sedan slutar jag skolan inom kort, två veckor om ja nite räknat fel. Skönt med lite lov och sol & bad innan det är dax att börja jobba.

Nej om man nu skulle anmäla sej till sommarkurser i matematik som min kära sambo håller på med fölr fullt i rummet bredvid. Hon gapar och skrattar och är helt till sej. Hur man nu kan vara det över matte? ha ha. Plus att hon är orolig att jag lurat henne och inte kommer anmäla mej.

Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0