vilken tisdag.

Idag har varit en givande dag, vaknade upp och åt en stärkande frukost i form av rostat bröd och te,för att sedan hoppa in i en varm och skön dusch. Efter det travade jag iväg för att möta upp Malin på biblioteket med musiken på högsta volym. Väl där blir jag uppmött av Malin och vi sätter oss för att börja vårt arbete med vår alldeles egna reseguide. Klockan fyra tycker vi att vi har uträttat vad vi skulle och däremellan har vi både hunnit tvätta kläder pratat igenom helgen (den spenderades på olika håll, men i samma stad) och det samtalet tog sin lilla tid.

Stämningsminskningen var kanske ändå personen vi mötte, men även x var trevlig dagen till ära, vad har hänt?!

Efter fyra traskade jag i snabb takt hem för att städa lägenheten vilket pg vari full gång med redan. Vilken uppsyn! Mycket trevligt initiativ. Efter ett tag med dammsugaren och torktrasan gick vi iväg för att handla middagsmat. Det vaknades ju myskväll idag. Jag har nog aldrig haft en sån trevlig stund på maxi innan. Vi handlade och mötte på mycket intressanta människor. Stämningshöjaren var tillbaka. Så efter en lång pratstund och med ett stort leende på läpparna gick vi hem igen lite gladare och lite uppdaterade.

Nora och Simone kommer hit och vi lagar tacos, jisses vad mat det blev. Hela bordet var fullt med godsaker. Så vi spenderade några timmar framför tvn och hela tiden (nästan) med mat i munnen.

Så kvällen har varit mycket givande och nu är jag trött. En kopp te beroende?) framför tvn och sedan sängen.
Imorgon väntar en ny dag med nytt seminarium på hh och vem vet kanske fler oväntade mycket trevliga möten.

Måndagseftermiddagen/klvällen spenderades inte alls i tylösand i stan på esspresohouse med islatte på grund av vädret som var lite upp och ner. Efter en härlig stund där gick vi iväg till Patrickshill och satt någon timme innan vi mötte upp Filip utanför biografen. En snabbfika innan bion hans också med. Spiderman 3 sågs och den var mycket bra. Fråga pg, stackaren grät och hoppade ur stolen av rädsla om vartannat.

Och på tal om bio så har jag kommit på en alldeles utmärkt idé. Hur vore det om man bara kunde reservera biljetter på internet och samtidigt som man gjorde det var tvungen att skriva sin längd så placerade dom automatiskt ut vart man skulle sitta beroende på längd.. Tänk vad mycket problem och pust och stön man skulle spara. Eller iaf att dom placerade ut sånna barnstolar på varje säte för korta personer.

min mamma tycker att jag ska gifta mej med denna skönhet, jag tackar gärna ja:
image9

Kommentarer
Postat av: pg

jag älskar stämningshöjare på maxi, alltid trevligt:D. gift dej med han, men se till att han har ngra heta kompisasr bara;O hahahah!

2007-05-08 @ 23:25:37
URL: http://pege.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0