vistelse i anderstorp

tidsdagen spenderades på högskole biblio med pernilla och en massa böcker. hemtentan var i full gång. Efter flertalet timmar går vi hem och äter lyxmiddag (pulvermos) och tittar på tv och självklart ägnades flertalet minuter åt att höra mi telefon ringa och se "italienaren" lysa på displayen.

Onsdagen skulle det blivit plugg på förmiddagen men eftersom min mamma kom på besök spenderade vi förmiddagen åt att städda lägenheten istället. Mami kom runt tre tiden och vi åkte in till stan där hon skulle köpa födelsedagspresenter, men självklart blev det endast shopping till henne själv. ha ha. En luch på vattenporten med pg mami daniel simone nora och jodi hans också med, det var mycket trevligt. Vi försökte förklara för dom hur man gjorde äkta svenska köttbullar, undrar just hur dom smakade när dom gjorde dom på kvällen. Sedan åkte vi hem till gladan och jag packade lite fort för att sedan hämta upp malin och åka till anderstorp. På kvällen ko min syster en snabbis, oh my vad snygg hon var i sin nya frisyr. hemtentan gjordes klar och skickades in. När jag sedan lägger mej och ska titta på tv plingar det till i telefonen, "italienaren" - i miss you, xo . Va tänktejag? sjukt självklart svarade jag inte, han börjar skrämma mej lite nu. efter någon minut fick jag ett till "ciao bella" . Jag skrattade gott innan jag somnade.

Idag har jag inte gjort mycket alls faktiskt, umgåts med mina mami lite, jag är snäll dotter och jar lovat henne att dammsuga huset. Jag har ju som sagt inget annat för mej innan min syster kommer och hämter mej och vi ska iväg och handla presenter i gislaved, Daniel fyller ju år imorgon. Han önskar sej verkligen saker för min budget, nya inlines, hockeyskydd och ny hjälm och liknande. Så imorgon blir det lite kalas här hemma innan jag åker tillbaka till Halmstad på lördag tillsamans med josefin tobias och malin, då vankas det 23 års fest för filip och sedan utgång.

Hysteri i anderstorp / gislaved angående gisledagarna, alla frågar ska du dit ? eh nej tack det lockar inte speciellt. visst var det hru härlgit som helst förra året när mn själv deltog, men iår? Gislaparken och öltält? Anna Book på scen tycktes jag mej höra? Säg mej, vad är det som lockar?

Kommentarer
Postat av: malin

ANNA BOOK i Egen Hög person, säg mig vad är det som inte lockar??? Hoho

2007-05-25 @ 11:05:37
URL: http://malliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0