aktiv

Idag har det varit ett späckat schema.
Introduktion för nya delkursen från nio till tolv. Föreläsning ett till tre och sedan möte efter detta,

Kreativ med andra ord.

Ikväll blev det en långpromenad med sarah och avslut på meddo och solning. Härligt!
kvällsmat och desperate housewifes sedan. en bra kväll.

Imorgon blir det säkerligen utgång, för veckorna framöver blir bara en massa plugg.

Helgen blir i vilket fall hur bra som helst, LUGN fredag, och det menar jag denna gången. Här ska lagas mat och titta på film och tv hela kvällen. För lördagen blir allt annat, fest för sarah. Ska hinna med att baka tårta på dagen också, får väl se om den blir ätbar.                          

Jag vill aldrig ha en dålig vecka i mitt liv igen, grattis.


Kommentarer
Postat av: malin

Oj, vad är detta? en uppdatering. eller jag ska nog inte yttra mig.

2007-10-02 @ 23:08:51
URL: http://malliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0