"lets do the limbo dance"

Lördagen visade sig bli ganska festlig ändå. Fördrink här på gladan följt av en härlig förfest på Fartyget. Travar iväg mot kåren där det hinns med några snabba låtar kareoke som uppvärmning på kvällens kareoketävling. Buss till Falkenberg & Grand. Det blev en kväll med dans sång och en hel del dryck också. Bussen på väg hem blev inte alls social då jag sov mestadels. På natten, tidig morgon fick jag frispel och började göra en massa konstiga saker i sömnen har jag fått berättat för mej av min kära sambo.

Söndagen gick fort och jag gjorde absolut ingenting.

Måndagen var det upp och plugg på stads som gällde. Gruppen som består endast av pratglada tjejer (ja, utom en förståss) hade en hel massa annat att prata om än just massmedier så dagen gick. Lunch på torget med bästa tjejerna (förutom mina söta sambos) i den härliga höst-solen . Sedan hem och iväg på långpromenad med Sarah och Pg, två timmar och en massa tunga samtal ? senare var vi hemma och det lagades mat. Tvn var min dejt för kvällen och senare Pg och Borat.

Idag har jag genomlidit (ja just det) seminarium & föreläsning . En jobbig dag. Sedan har jag skrivit brev till dessa inkompetenta människor på csn, jag blir så trött. Efter middagen var det återigen dax för promenaden. På med mössan & mjukisbyxorna så kör vi. Mest gillar jag nog att vi alltid diskuterar samma sak/saker under tiden. Men lika bra det antar jag. Så man får ur sig allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0