lina, elfte oktober tvåtusensju.

igår vad det onsdag & kåren på schemat, inga konstigheter med den saken. Fördrink hos Malin (jag malin klara) sedan iväg på förfest och fira Kajsa som fyllde 21. U-lokalen var fylld med roliga människor och efter dans sång och dryck begav vi oss mot kåren. Lite mer dans och härliga möten. Sedan blev det hemgång, väcka Pg och ge henne full rapport om kvällens upptåg.

Idag har jag varit på föreläsning. Sedan hem till soffan igen. Dit ska jag springa ner snart igen, tända tusen ljus så man slipper frysa och se en film.

Jag misstycker också med att min mobil vägrar fungera idag.
Även vädret och regnet irriterar mig, det förstör i min dagsordning. Egentligen borde jag vara ute på min dagliga promenad vid det här laget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0